Witam, jak w temacie. Nie wiem czy lepiej zabierać się od tyłu czy od przodu ?! Poprzedzając pytanie dlaczego chcę się do niego dostać, napiszę parę słów o przypadku. Jest to już model z jednotaczowym sprzęgłem wyposażonym w tłumik drgań skrętnych i właśnie ten element posądzam o awarię. Po wciśnięciu klamki sprzęgła jest cicho, natomiast kiedy silnik pracuje na luzie, w zasprzęgleniu słychać mocne stuki ze sprzęgła. W momencie kedy wcisnę klamkę i dodam gazu, puszczam ją na wysokich obrotach wtedy pod działaniem siły odśrodkowej ten luz się gdzieś kasuje i jest cicho do ponownego wciśnięcia i puszczenia klamki na wolnych obrotach, kiedy pulsacją jest większa. Widziałem taki przypadek na jakiejś zagranicznej stronie, gdzie właśnie rozleciał się ten tłumik.
Jeśli macie doświadczenie w demontażu sprzęgła w tym modelu proszę o porady. W załączniku zdjęcie z netu.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
NORGE 8v, jak wyjąć sprzęgło ??
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: NORGE 8v, jak wyjąć sprzęgło ??
Jeśli to jest otwarta rama z belką tylko u góry, to opuść kompletny napęd - ale w dużym bloku nie jestem biegły, więc dalej się nie wymądrzam. Na bank sa tu tacy jak Chylo, którzy grzebią i w tej nowiźnie.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: NORGE 8v, jak wyjąć sprzęgło ??
Czekam z niecierpliwością na dodatkowe informacje. Nie chcę się zabrać za robieranie w nierozsądny sposób. Proszę o pomoc.
Dziękuję
Dziękuję