Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Witam Kolegów!!

Stryju
Posty: 10
Rejestracja: 07 sty 2019, 21:44
Lokalizacja: Jastrzębia Góra

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: Stryju » 14 sty 2019, 19:41

Za pare dni mam nadzieje ze Grum sie odezwie i ze poogladam sobie to Stelvio :) ciekaw jestem czy po ogledzinach na zywo i przymiarce wciaz bede pewny ze to bedzie moje kolejne moto :)

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 263
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: adamigo » 14 sty 2019, 23:01

zqubaniec pisze:
14 sty 2019, 09:06
kowaskirajd pisze:
13 sty 2019, 10:09
Witam. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.W Gdańsku Bikemaster ma Breve 1100 z małym przebiegiem za 15 tys.Jeżdżę taką już 5 sezonów po całej Europie i mogę zapewnić że dojadę wszędzie tam gdzie da rade Stelvio .Pozdrawiam.Adam.
No nie wiem Adamie czy byś tak wszędzie wjechał gdzie Stelvio czy Quota. Tam gdzie byłem na Quocie to bys raczej Brevką nie za bardzo.
A pozwolisz jednak, że się uprę przy swoim. Cały właśnie myk w tym, że wielu współczesnych użytkowników klasy ADV to pozerzy którzy oklejają komplet kufrów w cenie mojego najlepszego motoru wielkimi naklejkami, bo ja wiem, MOTUL albo MAZOWSZE, bo psia ich mać, nigdzie, ale to nigdzie się nie odważyli dalej wypuścić. Znana już fraza "ekstremalna Słowacja". I opowieść, jak to do takiego znajomka co był tu i tam taki znany mu pozer się wbija i mówi "radź, bo jedziemy na wyprawę". Okazało się, że to oznaczało tydzień w drodze, a metą był Karpacz...

Więc ad rem - I Brevką pokażesz, ino pytanie jest, co tam wozisz w spodniach.
V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 170
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: zqubaniec » 15 sty 2019, 08:07

No nie wiem Adamie czy byś tak wszędzie wjechał gdzie Stelvio czy Quota. Tam gdzie byłem na Quocie to bys raczej Brevką nie za bardzo.
A pozwolisz jednak, że się uprę przy swoim. Cały właśnie myk w tym, że wielu współczesnych użytkowników klasy ADV to pozerzy którzy oklejają komplet kufrów w cenie mojego najlepszego motoru wielkimi naklejkami, bo ja wiem, MOTUL albo MAZOWSZE, bo psia ich mać, nigdzie, ale to nigdzie się nie odważyli dalej wypuścić. Znana już fraza "ekstremalna Słowacja". I opowieść, jak to do takiego znajomka co był tu i tam taki znany mu pozer się wbija i mówi "radź, bo jedziemy na wyprawę". Okazało się, że to oznaczało tydzień w drodze, a metą był Karpacz...

Więc ad rem - I Brevką pokażesz, ino pytanie jest, co tam wozisz w spodniach.
Ja rozumeim, że są pozerzy itp., ale ja obstaję przy swoim, bo jak mi Quota na ten przykład zawisła na silniku i musiałem ją spychać, to Breva chyba by jednak nie koniecznie.

Awatar użytkownika
kowaskirajd
Posty: 40
Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: kowaskirajd » 15 sty 2019, 12:33

Marcin jak masz motocykle o zbliżonej masie i mocy założysz jeszcze terenowe gumy to reszta zależy tylko od umiejętności i doświadczenia nabytego w trudnym terenie.Pozdrawiam.
====Breva 1100====

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 170
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: zqubaniec » 15 sty 2019, 14:25

kowaskirajd pisze:
15 sty 2019, 12:33
Marcin jak masz motocykle o zbliżonej masie i mocy założysz jeszcze terenowe gumy to reszta zależy tylko od umiejętności i doświadczenia nabytego w trudnym terenie.Pozdrawiam.
I don't think so. Liczy się jeszcze wysokość, skok zawieszenia, wielkość kół... Poza tym rozumiem, że nikt do Brevy nie zakłada terenowych opon, co? rad7

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 263
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: adamigo » 15 sty 2019, 18:50

Poczekaj, jak się z tego zrobi taki protoszrot (zwykle w okolicy wieku 20+), to będą ludzie to przerabiać, bo silnik ładny. Wtedy pojawią sie opony typu samolot, i scramblerstwo też:) A co do prześwitu - no to co, że w Q większy - środek masy też wyższy. Nie upierałbym się, że na testach to pierwsze tak zaraz i od razu przyczynia się do ogólnej oceny na plus, a to drugie można ignorować.
V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

Awatar użytkownika
kowaskirajd
Posty: 40
Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: kowaskirajd » 15 sty 2019, 19:22

Jak ktoś chce to założy i będzie wiózł drugi komplet przy kufrach.Jak będziesz chciał na Quocie jechać asfaltami ileś tam tys.km aby potem pojezdzić w terenie to nie nie pojedziesz na kostce tylko na szosowych a terenowe założysz przed wjazdem w teren.Tak to się robi profesjonalnie.Większe skoki zawieszeń i koła są potrzebne w krosie i do ścigania po bezdrożach a ja pisałem o dojechaniu nie o ściganiu .Dalej więc twierdzę że na każdym motocyklu dojadę tam gdzie dojedzie Stelvio i Quota.A do jazdy po bezdrożach w górach to Stelvio jak i Quota są za ciężkie.Pozdrawiam.
====Breva 1100====

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 263
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: adamigo » 15 sty 2019, 22:11

kowaskirajd pisze:
15 sty 2019, 19:22
do jazdy po bezdrożach w górach to Stelvio jak i Quota są za ciężkie.
Zawsze się pchałem w kłopoty na GSie i myślałem, że to tak ma być, aż wreszcie kupiłem włoskie enduro, ale nie anty-GSa tylko anty-DRa...:) Teraz jak już po dwóch dniach męki je odpalę, to potem... sama przyjemność:)

Obrazek
V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

ka741
Posty: 57
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:27

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: ka741 » 16 sty 2019, 07:11

Ty tu się wylegujesz a Breva już na górze

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 170
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Re: Witam Kolegów!!

Post autor: zqubaniec » 16 sty 2019, 08:40

A Quota już na dole z powrotem i piwko sączy smiech3

ODPOWIEDZ