Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Cześć i czołem :-)
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Niby powitalnia a sam widzisz, że żegnamy się z Selektolem i się pożegnać nie możemy:)
Jak Ty możesz mieć sumienie tłumić swobodę wypowiedzi na tym tyciuśkim forum, gdzie spotyka się może z siedmiu facetów którzy nikomu nie szkodzą. Prócz Ciebie:>
Jak Ty możesz mieć sumienie tłumić swobodę wypowiedzi na tym tyciuśkim forum, gdzie spotyka się może z siedmiu facetów którzy nikomu nie szkodzą. Prócz Ciebie:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Cześć i czołem :-)
A kto Ci co zarzuci, no przecież nie tych wspomnianych siedmiu. Guzzi tym się różni od innych motorów, że ma luz między każdym biegiem. Weź znajdź jakiś - i wrzuć:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lis 2022, 11:12
Re: Cześć i czołem :-)
Bardzo dziękuję Wam koledzy sympatyczni za doradztwo. Chyba rzeczywiście czas zacząć się uczyć i samemu wyregulować zawory. Sprostuje tylko że zawory muszę regulować zgodnie z zaleceniami w instrukcji - czyli po 10 tys. km. Obecnie jest przejechane 9900 km więc trzeba to ogarnąć za chwilę. Do zobaczenia wszystkim na trasie - szerokości. Pozdrawiam
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Oczywiście nie przeżywaj za bardzo i tylko rzuć tam okiem, a jeśli już coś podregulujesz to nie licz że będzie zaraz ciszej:) Po odkręceniu dekla miej na podorędziu nożyk do tapet i w razie gdyby uszczelka przyległa na różnych odcinkach do obu powierzchni, oddzielisz ją łatwo od głowicy.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Adamigo , Ty chłopino masz jakąś włoską wysypkę. Kup sobie obecną machinę z kraju , który błyskawicznie zniszczył legendarną niezawodność. Czy dzisiaj dają taką gwarancję jak za czasów mojej młodości na MB W123. Jak we wspomnianych samochodach stosowano olej z marketu to się wałki wycierały. A o osiągach alfoskich silników to VW nawet nie śniło. Podobnie jak w moim F Coupe z 1998r gdzie z 2 l uzyskano 220 KM. Może dziwić fakt, że od dawna mam w niej 300KM i słupka nie rozbierałem i wałków , wariatora, nie wymieniałem mimo przebiegu +300 tyś. km.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Zobacz, że wolnossący 2, 0 TS miał wieki temu 150 KM podobnie jak 2,4 jtd 10v . I dlaczego ten jtd kręci + 5500 obr/ min i robi milionowe przebiegi.