Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
dzwignia sprzęgła nevada classic
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: dzwignia sprzęgła nevada classic
Rozejrzyj się na alledrogo w sektorze włoskim. Tam wszyscy klepią te motory w mniej więcej jednej dolinie z widokiem na mniej więcej te same Alpy. Więc biorą armaturę od tego samego dostawcy, bo wpada do nich czasem na kawę i przecież mu tego nie zrobią, żeby zacząć brać od Chińczyka:) Aprilia, Piaggio, Cagiva, ale też może Kalafonia, może ostatni wypust eMZety, może Derbi - czasem marka niszowa zalega sprzedawcy na półce i wcale nie bedzie drogo.
A na przyszłość podchodź do motoru z lewej, parkingówka na stronę hamulca tym się różni, że da się odjechać z miejsca zdarzenia, a zahamujesz nawet tym kikutem, co pozostał z klamki hebla:)
A na przyszłość podchodź do motoru z lewej, parkingówka na stronę hamulca tym się różni, że da się odjechać z miejsca zdarzenia, a zahamujesz nawet tym kikutem, co pozostał z klamki hebla:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: dzwignia sprzęgła nevada classic
Dzięki za info. Miałerm pecha bo motor mie przewrócił na polbruk pod własnym domem. Przy nawrocie motor zgasł i mnie przeciągło. Nie wiem czemu ale klamka sprzęgła ma wcięcie fabryczne w 1/3 długości od kulki i tam właśnie pękła. Od hamulca tego nie ma. Został mi kikut który pozwala na jazde ale to nie to. Spróbuję pospawać.
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: dzwignia sprzęgła nevada classic
Jestem przekonany(a przekonanie poparte doswiadczeniem ze sklepami), że taka klamka jest standardowa i leży na półce w byle sklepie moto. Zdemontuj i skocz do najbliższego czy dwóch. Wiesz, nie znam zaopatrzenia w PL, ale w UK to jest zakup za siedem funtów i w mojej wsi będzie to leżeć w trzech sklepach, tak obstawiam. Włoska armatura jest popularna.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: dzwignia sprzęgła nevada classic
klamka powinna mieć podcięcie, jest po to żeby się wlasnie tam ułamała. Czyli hamulcowa nie jest oryginalna. Nie pospawasz. Próbowałem, to nie alu tylko jakieś pęcherzykowate coś. Ale jak wpiszesz w google klamka Moto sprzęgła (nie że guzzi) i dasz grafikę to znajdziesz taka która będzie pasować i kosztować mało . Ja tak swoją kupiłem . Pasowała.
Re: dzwignia sprzęgła nevada classic
Pospawalem w lokalnym warsztacie. Na pierwszy rzut oka nie widać spawu to podcięcie też jest zaspawane. Trzyma jak oryginał. Jak oglądałem oryginalne klamiki hamulca w necie to tam nie było widać podcięcia.