Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Idzie nowe :)
Re: Idzie nowe :)
Jeśli do budowy silnika zostaną użyte materiały wysokiej jakości, to można mówić o trwałości.
Tutaj nasuwa się pytanie i obawy niektórych co do jakości pod wodzą Piaggio.
Inżynier kontra księgowy, jeśli wygra księgowy to jakość se ne vrati.
Tutaj nasuwa się pytanie i obawy niektórych co do jakości pod wodzą Piaggio.
Inżynier kontra księgowy, jeśli wygra księgowy to jakość se ne vrati.
Breva 750
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Idzie nowe :)
Zechce ktoś przedstawić tu porównanie momentów dla tych silników? Nie che mi się szukać
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Idzie nowe :)
Takie dane znalazłem w necie (tych dotyczących V7 I, nie jestem pewien) ...
V7 I - 37,5 HP przy 5300 RPM; 52 Nm przy 5200 RPM; 703 cc
V7 II - 48 HP przy 6200 RPM; 60 Nm przy 2800 RPM; 744 cc
V7 III - 52 HP przy 6200 RPM; 60 Nm przy 4900 RPM; 744 cc
V7 IV - 65 HP przy 6800 RPM 73 Nm przy 5000 RPM z czego 58 Nm dostępne już przy 3000 RPM; 853 cc
V7 I - 37,5 HP przy 5300 RPM; 52 Nm przy 5200 RPM; 703 cc
V7 II - 48 HP przy 6200 RPM; 60 Nm przy 2800 RPM; 744 cc
V7 III - 52 HP przy 6200 RPM; 60 Nm przy 4900 RPM; 744 cc
V7 IV - 65 HP przy 6800 RPM 73 Nm przy 5000 RPM z czego 58 Nm dostępne już przy 3000 RPM; 853 cc
V50 II, Galletto 192
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Idzie nowe :)
Historycznie jak najbardziej to v7.
V7 to było 703,3 ccm potem 754 i w końcu mieć 844 ccm by stać się California.
To tak z historii.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2020, 11:30 przez Klaus1973, łącznie zmieniany 1 raz.
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Idzie nowe :)
To chyba raczej będzie pewne połączenie. I Ksiegowy i inżynier. No i ograniczenia związane z ramą kołyskową.
Z mojego doświadczenia z V85TT rok go mam już prawie i ze 19 tys km na kulane dopiero i jednocześnie z v7 mojej żony, to połączenie silnika z V85 z V9, który montowany jest w nowym V7 i nowym V9 to dobra sprawa.
Poczekam jeszcze na wymiary i masy silnika. Czasy otwarcia i wielkość zaworów.
Pamiętać trzeba ze silnik z V85 to także nie super nowa jednostka a przekształcona z V9.
Ale pewne podejrzenia już mam po zdjęciach V7.
1. Wyższy cylinder, a wiec ten z V9.
2. Brak manetki elektronicznej wiec i ECU stare ale pewnie pozamieniane czasy itp.
3. Mniejsze zawory
4. Niższe obroty
I tutaj wiadomo moc niższa a przez to wszystko lepsze odprowadzanie ciepła.
Poczekamy do lutego to się dowiemy szczegółów.
Typu ze zawory zwykle
Korbowód większa masa, rama od V9 z małą tylko przeróbka.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Idzie nowe :)
Trochę wygląda jakby do starego bloku zbłądzily nowe cylindry i miska. Tłumik to stara Floryda. Jak o księgowych mowa to ciekawe jaki za proponują parametr zamiany na papiery.?
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Idzie nowe :)
Kupuj wielką choinkę, gwiazdka przed namiimola.i.inne pisze: ↑17 gru 2020, 21:56Jest i niebieski na szprychach , kurcze list do Mikołaja na ren rok już poszedł.
Breva 750
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Idzie nowe :)
oczywiście. jak zdejmiesz blachy z v85 tt to zobaczysz blok od V9.imola.i.inne pisze: ↑17 gru 2020, 21:35Trochę wygląda jakby do starego bloku zbłądzily nowe cylindry i miska. Tłumik to stara Floryda. Jak o księgowych mowa to ciekawe jaki za proponują parametr zamiany na papiery.?
To jest inny silnik, no ale nie całkowicie.
Cylindry akurat przy V7 będę takie jak 50/50 - dół v9 . góra jak przy v85 i pokrywy jak przy v9. świeca jak v9. Nie wiem bo nie mogę porównać ale mój motocykl najlepiej chodzi właśnie w zakresach /na masę takich jak będzie szalał V7.
zazdroszczę momentu od dołu. poczekam na krzywe, ale już wiem że, zmiana wydechów, filtra powietrza i może momentu otwarcia zaworów i będzie rakieta.
Bez tej dziury którą ma obecnie v85, trzeba go kręcić powyżej 3 tys [ja z Ducati więc powyżej 3,5 to dla mnie norma).
I co z tego że na papierku 80 kucy jak 65 kucy z v7 obskoczy 85 - poczekamy do marca, kwietnia jak wszyscy się będą rozpisywać jak zajebiście chodzi nowe v7.
Że połyka v85 - bo kto jeździ zawsze na obrotach w górnych zakresach.
A tutaj 3 tys. i te same NM co v85, masa niższa, niżej siedzisz, rama krótsza. A poniżej 3 tys. to V7 porobi V85. Czuję przez skórę że w zakręcie nie będzie trzeba trzymać V7 na 3 tys. jak v85. Przez co niższy bieg.
jedyne co bym zmienił to przednie zawieszenie na 41 mm upsajdałn.