Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V85 na EICMA 2017
Re: V85 na EICMA 2017
Kilka moich spostrzeżeń po jeździe próbnej V85
Po zajęciu miejsca ma się wrażenie, że siedzimy na małym motorku (wąski zbiornik). Przy moim wzroście 187cm, siedzi się bardzo wygodnie, nogi mam tylko lekko ugięte, znaczy to że osoby niższe będą siedziały jeszcze wygodniej. Wydawało mi się, że jak dla mnie jest trochę za szeroka kierownica. Lusterka spełniają swoje zadanie.
Trzymam w ręce kluczyk i nie wierzę własnym oczom!!! Kluczyk z grotem jak stosowane w latach 90-tych (może został zapas stacyjek od fiata UNO). Moja breva ma już frezowany. Co fabrykę skłoniło do zastosowania takiej stacyjki- na pewno ekonomia, warto by było chociaż za dopłatą zaproponować system bezkluczykowy.
Odpaleniu i również zgaszeniu silnika towarzyszą metaliczne odgłosy. Silniczek po zapaleniu pracuje bardzo przyjemnie, ma małe wibracje ale nie mamy wątpliwości że to V2. Sprzęgło pracuje idealnie i skrzynia również, chociaż ja wolę skrzynie działające z wyraźnym kliknięciem. V85 nie jest demonem prędkości ale wydaje mi się, że moc silnika wystarczy do swobodnego przemieszczania się. Motocykl jest nowy i nie chciałem męczyć niedotartego silnika ale przyspiesza całkiem sprawnie. Przy prędkości 140/150 na 6 biegu będzie około 5500/6000tyś obr. W porównaniu do brevy silnik jest bardziej elastyczny i nie protestuje wibracjami jeśli schodzimy poniżej 3/3.5 tyś obr.
V85 chyba jako jeden z niewielu motocykli ma w miarę sensowny dźwięk wydechu. Każde odjęcie gazu przy odpowiednich obrotach skutkuje strzelaniem w tłumik Mimo to uważam, że wydech akcesoryjny byłby konieczny. Również konieczny jest zakup szyby akcesoryjnej bo przy prędkości 120km/h bardzo mocno wieje. W porównaniu do brevy V85 prowadzi się bardzo lekko chociaż ze względu na to że wysoko się siedzi podczas wolnej jazdy kładzie się w zakręcie. Trochę niewygodne jest tankowanie, bo wlew jest bardzo przesunięty do przodu i jest stosunkowo blisko kierownicy i wyświetlacza. Podczas jazdy miałem wrażenie, że przesuwam się w stronę baku, chyba to kwestia kształtu kanapy.
Wskaźniki (wyświetlacz) jest bardzo kontrastowy i w pełnym słońcu wszystko dokładnie widać. Generalnie powinien być większy o ile musi być tego typu (zdecydowanie bardziej preferuję wskaźniki analogowe). W ostatnim czasie jeździłem BMW GS850 oraz Triumph tiger 800 i muszę przyznać, że to co przemawia za V85 to silnik. Mimo, że bmw i tiger są znacznie mocniejsze to jednak charakteru V2 nic nie zastąpi. W tym porównaniu zwłaszcza silnik BMW nie ma w sobie tego czegoś … Cena MG zaczynająca się od 50tyś nie jest szczególnie niska, w cen cenie można kupić motocykl podobnej klasy. Tym bardziej, że po doposażeniu V85 w kufry, centralną stopkę, szybę zbliżamy się prawie do 60tyś a jak dodamy ubezpieczenie AC to robi się powyżej tej kwoty. Konkurencja przy zaciekłych negocjacjach jest w stanie za free zaproponować ubezpieczenie AC.
Generalnie V85 jest warta uwagi i ostatecznie jeśli zdecyduję się na kupno nowego motocykla to na pewno będę rozważać jej zakup.
Po zajęciu miejsca ma się wrażenie, że siedzimy na małym motorku (wąski zbiornik). Przy moim wzroście 187cm, siedzi się bardzo wygodnie, nogi mam tylko lekko ugięte, znaczy to że osoby niższe będą siedziały jeszcze wygodniej. Wydawało mi się, że jak dla mnie jest trochę za szeroka kierownica. Lusterka spełniają swoje zadanie.
Trzymam w ręce kluczyk i nie wierzę własnym oczom!!! Kluczyk z grotem jak stosowane w latach 90-tych (może został zapas stacyjek od fiata UNO). Moja breva ma już frezowany. Co fabrykę skłoniło do zastosowania takiej stacyjki- na pewno ekonomia, warto by było chociaż za dopłatą zaproponować system bezkluczykowy.
Odpaleniu i również zgaszeniu silnika towarzyszą metaliczne odgłosy. Silniczek po zapaleniu pracuje bardzo przyjemnie, ma małe wibracje ale nie mamy wątpliwości że to V2. Sprzęgło pracuje idealnie i skrzynia również, chociaż ja wolę skrzynie działające z wyraźnym kliknięciem. V85 nie jest demonem prędkości ale wydaje mi się, że moc silnika wystarczy do swobodnego przemieszczania się. Motocykl jest nowy i nie chciałem męczyć niedotartego silnika ale przyspiesza całkiem sprawnie. Przy prędkości 140/150 na 6 biegu będzie około 5500/6000tyś obr. W porównaniu do brevy silnik jest bardziej elastyczny i nie protestuje wibracjami jeśli schodzimy poniżej 3/3.5 tyś obr.
V85 chyba jako jeden z niewielu motocykli ma w miarę sensowny dźwięk wydechu. Każde odjęcie gazu przy odpowiednich obrotach skutkuje strzelaniem w tłumik Mimo to uważam, że wydech akcesoryjny byłby konieczny. Również konieczny jest zakup szyby akcesoryjnej bo przy prędkości 120km/h bardzo mocno wieje. W porównaniu do brevy V85 prowadzi się bardzo lekko chociaż ze względu na to że wysoko się siedzi podczas wolnej jazdy kładzie się w zakręcie. Trochę niewygodne jest tankowanie, bo wlew jest bardzo przesunięty do przodu i jest stosunkowo blisko kierownicy i wyświetlacza. Podczas jazdy miałem wrażenie, że przesuwam się w stronę baku, chyba to kwestia kształtu kanapy.
Wskaźniki (wyświetlacz) jest bardzo kontrastowy i w pełnym słońcu wszystko dokładnie widać. Generalnie powinien być większy o ile musi być tego typu (zdecydowanie bardziej preferuję wskaźniki analogowe). W ostatnim czasie jeździłem BMW GS850 oraz Triumph tiger 800 i muszę przyznać, że to co przemawia za V85 to silnik. Mimo, że bmw i tiger są znacznie mocniejsze to jednak charakteru V2 nic nie zastąpi. W tym porównaniu zwłaszcza silnik BMW nie ma w sobie tego czegoś … Cena MG zaczynająca się od 50tyś nie jest szczególnie niska, w cen cenie można kupić motocykl podobnej klasy. Tym bardziej, że po doposażeniu V85 w kufry, centralną stopkę, szybę zbliżamy się prawie do 60tyś a jak dodamy ubezpieczenie AC to robi się powyżej tej kwoty. Konkurencja przy zaciekłych negocjacjach jest w stanie za free zaproponować ubezpieczenie AC.
Generalnie V85 jest warta uwagi i ostatecznie jeśli zdecyduję się na kupno nowego motocykla to na pewno będę rozważać jej zakup.
- Załączniki
-
- IMG_20190530_160619.jpg (316.96 KiB) Przejrzano 4025 razy
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
Re: V85 na EICMA 2017
Kurcze ile to robi fajne malowanie. W tym czerwonym wygląda jakoś tak... biednie i nieciekawie w porównaniu do wersji z czerwoną ramą i złoto-biało-czarnym malowaniem.
Re: V85 na EICMA 2017
A ja mam pytanie do posiadaczy lub osób którym udało się ją przetestować bardziej off-road (I niemam tutaj na myśli zwykłej drogi szutrowej).
Jestem ciekaw jak sobie radzi w gorszym terenie
Bo póki co nie znalazłem żadnego filmiku który by to pokazał. Nawet większych piasków nie było
P.s.
Wiecie gdzie można zapisać się na jazdy testowe?
Jestem ciekaw jak sobie radzi w gorszym terenie
Bo póki co nie znalazłem żadnego filmiku który by to pokazał. Nawet większych piasków nie było
P.s.
Wiecie gdzie można zapisać się na jazdy testowe?
Quota 1100
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: V85 na EICMA 2017
https://www.youtube.com/watch?v=WCsbdN2 ... e=youtu.beADVRider pisze: ↑08 cze 2019, 10:19A ja mam pytanie do posiadaczy lub osób którym udało się ją przetestować bardziej off-road (I niemam tutaj na myśli zwykłej drogi szutrowej).
Jestem ciekaw jak sobie radzi w gorszym terenie
Bo póki co nie znalazłem żadnego filmiku który by to pokazał. Nawet większych piasków nie było
P.s.
Wiecie gdzie można zapisać się na jazdy testowe?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 maja 2019, 13:47
Re: V85 na EICMA 2017
Spróbowałem i ja jakiś czas temu, ale za krótko i gorąco było, bardzo gorąco. Po zrobieniu w ostatni weekend wycieczki po kawę 1000km mam niejasne przeczucie że kwestia parzenia w pupę była spowodowana spodniami które ubrałem na wycieczkę. Spodnie enduroguard mam wrażenie lepiej dbają o komfort tylnej części ciała. V85 jest motocyklem zdecydowanie jednoosobowym i gdybym miał wolne środki to poważnie bym się nad nim zastanowił, tym bardziej że już 200PLN mam wpłacone, oczywiście w moim wypadku wchodzi w grę tylko kolor żółty, gdyby miał bęzdętkowe koła to już byłaby pełnia szczęścia.
https://youtu.be/aybtFMXJW2A
https://youtu.be/aybtFMXJW2A
Re: V85 na EICMA 2017
Co masz na myśli pisząc, że wpłaciłeś 200zł? Zaliczka?
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 maja 2019, 13:47
Re: V85 na EICMA 2017
W Krakowie jazda próbna kosztuje 200PLN, zwracają jak kupimy motocykl. Dodatkowo zablokowano mi 5000 na karcie.
Re: V85 na EICMA 2017
To jest jakiś żart? Widzę że polski importer MG jest zadowolony z poziomu sprzedaży skoro tak "zachęca" się nowych klientów.
W głowie mi się nie mieści jak można kasować za jazdę testową.
śmierć wrogom włoszczyzny
Re: V85 na EICMA 2017
Jestem tego samego zdania, jakaś masakra !!!!!!!!!
To chyba zależy od salonu, w Rumi niestety też tylko godzina jazdy ale za to bez "opłaty" i kaucji.
Np w BMW dostałem GS-a na dwa dni, bez opłat, kaucji !!!!!!!!!!
To chyba zależy od salonu, w Rumi niestety też tylko godzina jazdy ale za to bez "opłaty" i kaucji.
Np w BMW dostałem GS-a na dwa dni, bez opłat, kaucji !!!!!!!!!!
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Motocykl w Poznaniu można wypożyczyć, 3h to koszt 90 zł.
Czekam bo pojechał do Łodzi i Brzoza go zabrał na zlot.
Jak go wezmę na cały dzień to wam napisze trochę wie ej.
Cudowna jest ta Włoszka.
Moje oba Ducati wymiękają - mimo ze mocniejsze, szybsze.
Czekam bo pojechał do Łodzi i Brzoza go zabrał na zlot.
Jak go wezmę na cały dzień to wam napisze trochę wie ej.
Cudowna jest ta Włoszka.
Moje oba Ducati wymiękają - mimo ze mocniejsze, szybsze.