Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Coraz bardziej jestem za takim powodem. Czujnik temp. powietrza, oleju. Mało tego. Mógł się zepsuć i zacząć fałszować tak nagle po serwisie?
Myślę że któryś z nich lub wtyk zostały poruszone, nie są dociśnięte, zapięte, nie ma styku itp.
Przypomniało mi się kiedy wymieniano amortyzatory w moim fordzie i po ich wymianie nie dało się go odpalić. Jeden jedyny raz jak mam go 8 lat. Jaki związek mają amorki z odpalaniem?
Przyczyna: poruszona złączka czujnika położenia wału która znajdowała się tuż obok amortyzatora i mechanik musiał ją łokciem stuknąć. Wyszło zaraz na kompie. Przeczyszczenie, dociśnięcie i po problemie.
Więc muszę poszukać gdzie te czujniki się znajdują i po nitce do kłębka może dojdę.
Myślę że któryś z nich lub wtyk zostały poruszone, nie są dociśnięte, zapięte, nie ma styku itp.
Przypomniało mi się kiedy wymieniano amortyzatory w moim fordzie i po ich wymianie nie dało się go odpalić. Jeden jedyny raz jak mam go 8 lat. Jaki związek mają amorki z odpalaniem?
Przyczyna: poruszona złączka czujnika położenia wału która znajdowała się tuż obok amortyzatora i mechanik musiał ją łokciem stuknąć. Wyszło zaraz na kompie. Przeczyszczenie, dociśnięcie i po problemie.
Więc muszę poszukać gdzie te czujniki się znajdują i po nitce do kłębka może dojdę.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Jeśli to ten akurat czujnik, to mógłbyś się pokusić o dedukcyjne rozwiązanie(albo choć przybliżenie się do) problemu. Jeśli fałszuje i mieszanka jest za bogata, to poczujesz bogactwo z wydechu. Ale nic z tym nie zrobisz, więc to taka sztuka dla sztuki.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Ja wiem że w brevie jest czujnik temperatury w filtrze powietrza, oprócz tych w silniku.
Ja coś to kiedyś sprawdzałem i pasuje od fiata chyba punto.
Spróbuj może zmierzyć wszystkie te czujniki omomierzem?
Pzdr
Ja coś to kiedyś sprawdzałem i pasuje od fiata chyba punto.
Spróbuj może zmierzyć wszystkie te czujniki omomierzem?
Pzdr
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
A co na to sondy lambda??
Ja mam także przypadlość niezbyt równej i zbyt niskich obrotach pracy silnika na zimno.
Na zimno czyli pierwszy rozruch bez względu na to czy stoi na słońcu czy w cieniu....
Po minucie, dwóch i podkręceniu manetą jest ok.
Ja mam także przypadlość niezbyt równej i zbyt niskich obrotach pracy silnika na zimno.
Na zimno czyli pierwszy rozruch bez względu na to czy stoi na słońcu czy w cieniu....
Po minucie, dwóch i podkręceniu manetą jest ok.
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
A ja mam jeszcze takiego pomysła: paliwo się cofa, słaba pompa... Kiedy stał na słońcu to w baku ciśnienie wzrosło? Zmieniły się właściwości paliwa? paliwo zmieniło temperaturę i pompie było łatwiej?
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Ciekawa sprawa! Gutek sam się naprawił.
Piszę dopiero teraz ale chciałem być pewny że to nie 2, 3, 4 - ro razowy przypadek. Od zlotu w Żelivce czyli prawie 2 miechy kiedy to odpalił i nie przygasał do dzisiaj każde odpaleniu jest ok. Bywało zimno, ciepło, sucho, wilgotno, pełny zbiornik, pusty... . Bez różnicy.
Ciekawe to.
Piszę dopiero teraz ale chciałem być pewny że to nie 2, 3, 4 - ro razowy przypadek. Od zlotu w Żelivce czyli prawie 2 miechy kiedy to odpalił i nie przygasał do dzisiaj każde odpaleniu jest ok. Bywało zimno, ciepło, sucho, wilgotno, pełny zbiornik, pusty... . Bez różnicy.
Ciekawe to.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Trzeba było czyścić jedną wtyczkę na rok, to byś skapował, która była przyczyną. A tak - nie wiesz nadal nic, i nadal każdy wyjazd podszyty będzie tym włoskim dreszczykiem niepewności:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Padnięty wtryskiwaczy Brevy 850
Możliwe że trafiłeś.Grum pisze: ↑16 maja 2019, 08:33Nasunął mi się wniosek z autopsji..
Słaby aku pozwala uruchomić, aczkolwiek z trudem i na początek łyka tyle prądu,
że spada napięcie w instalacji nie pozwalając podtrzymać "życia" w zapłonie lub wprowadzając błędy...
W Brevie 750 rozruch pamiętam praktycznie zawsze wymagał uchylenia przepustnicy, mimo istniejącego
pseudo ssania, ale tam zdaje się ustawienie ciasne zaworów to powodowało.
Pewnie nie ma związku, ale tak przy okazji mi się przypomniało.
Odpalanie na kable samochodu z pustą baterią czasem też dawało efekt gaśnięcia w pierwszej minucie.
Ale pewnie to nie to...
Pada mi 5-cio miesięczny aku JMT i znowu to samo. Najpierw nie odpalał po 3 tyg. 2, 1 a teraz po 2 dniach. Po doładowania zawsze! kręci. Przed wymianą stary w serwisie stał 3 tyg. i osłabł. Zauważyliście że po dłuższych jazdach tj. 300-400km było ok? Pilzno, Żelivka... Jeśli się da wymienić to wrócę do Exide. Piszą że JMT szybko padają i tracą moc rozruchu. To mechanik mi go polecał. Teraz o nich w miarę przypływu złości poczytałem. Po wymianie aku coś napiszę.