Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Imola V-65 nowy projekt
Imola V-65 nowy projekt
Rusza nowy projekt, chcę z mojego V-65 zrobić coś na kształt Imola V-65
- Załączniki
-
- 8110e813569949b92cece91074dbb84d_orig.jpg (65.63 KiB) Przejrzano 2536 razy
Tadek
Cieślik
Cieślik
- adamigo
- Posty: 1374
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Imola V-65 nowy projekt
Znaczy się, V65 z-imolizowany. Działaj działaj, emczyliśmy ruskie Dniepry 20 lat temu, czas imolizować (lub zaszczurzać!) włoskie Dniepry.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Imola V-65 nowy projekt
Dokładnie Tak, szkoda że zaginęły Twoje filmy VHS ze Zlotów w Moszczenicy
850T5 robimy z Tomkiem równolegle z V65, może T5 przyjedzie na czerwcowy Zlot
.
Tadek
Cieślik
Cieślik
Re: Imola V-65 nowy projekt
Wziąłem się do pracy i wstępnie poskładałem graty do przymiarki.
Pierwsze wnioski są takie że owiewka od Stucchi-ego jest za duża i pierwotny plan maksymalnego optycznego powiększenia V65 upadł.
Boczne panele owiewki z 1000SP też są trochę za duże i w dodatku z lewej strony musiałbym je podciąć żeby zrobić miejsce na podnóżkę czego nie chcę robić bo mam wrodzone lęki przed niszczeniem oryginalnych elementów. (jeśli ktoś ma te panele od V65SP to chętnie je nabędę lub się zamienie)
Dlatego najprawdopodobniej zostanę przy "zwykłej" Imoli.
.
Pierwsze wnioski są takie że owiewka od Stucchi-ego jest za duża i pierwotny plan maksymalnego optycznego powiększenia V65 upadł.
Boczne panele owiewki z 1000SP też są trochę za duże i w dodatku z lewej strony musiałbym je podciąć żeby zrobić miejsce na podnóżkę czego nie chcę robić bo mam wrodzone lęki przed niszczeniem oryginalnych elementów. (jeśli ktoś ma te panele od V65SP to chętnie je nabędę lub się zamienie)
Dlatego najprawdopodobniej zostanę przy "zwykłej" Imoli.
.
- Załączniki
-
- v6520190309_182635.jpg (180.97 KiB) Przejrzano 2406 razy
-
- owiewka-moto-guzzi-le-mans-stucchi.jpg (27.93 KiB) Przejrzano 2406 razy
-
- 20150205_115850.jpg (213.78 KiB) Przejrzano 2406 razy
-
- v6520190309_174127.jpg (202.6 KiB) Przejrzano 2406 razy
Tadek
Cieślik
Cieślik
- adamigo
- Posty: 1374
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Imola V-65 nowy projekt
Halo Tadziu, nie wiem gdzie zagládasz czésciej, zerkaj na to:
https://www.ebay.co.uk/itm/Moto-Guzzi-v ... 1438.l2649
przepraszam za jezyk programisty z czasow Reja z Naglowic
https://www.ebay.co.uk/itm/Moto-Guzzi-v ... 1438.l2649
przepraszam za jezyk programisty z czasow Reja z Naglowic
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- adamigo
- Posty: 1374
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Imola V-65 nowy projekt
No, prezes, wdepnąłeś mi na ambicję, ciąłem i konwertowałem całą noc... teraz wszyscy zobaczą jakie trudne miałeś motodzieciństwo... koledzy, pomóżcie dnieprownikowi...
https://photos.app.goo.gl/n4yhD5qYcbhGra1K7
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650