Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Witam Kolegów!!
Re: Witam Kolegów!!
Za pare dni mam nadzieje ze Grum sie odezwie i ze poogladam sobie to Stelvio ciekaw jestem czy po ogledzinach na zywo i przymiarce wciaz bede pewny ze to bedzie moje kolejne moto
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Kolegów!!
A pozwolisz jednak, że się uprę przy swoim. Cały właśnie myk w tym, że wielu współczesnych użytkowników klasy ADV to pozerzy którzy oklejają komplet kufrów w cenie mojego najlepszego motoru wielkimi naklejkami, bo ja wiem, MOTUL albo MAZOWSZE, bo psia ich mać, nigdzie, ale to nigdzie się nie odważyli dalej wypuścić. Znana już fraza "ekstremalna Słowacja". I opowieść, jak to do takiego znajomka co był tu i tam taki znany mu pozer się wbija i mówi "radź, bo jedziemy na wyprawę". Okazało się, że to oznaczało tydzień w drodze, a metą był Karpacz...zqubaniec pisze: ↑14 sty 2019, 09:06No nie wiem Adamie czy byś tak wszędzie wjechał gdzie Stelvio czy Quota. Tam gdzie byłem na Quocie to bys raczej Brevką nie za bardzo.kowaskirajd pisze: ↑13 sty 2019, 10:09Witam. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.W Gdańsku Bikemaster ma Breve 1100 z małym przebiegiem za 15 tys.Jeżdżę taką już 5 sezonów po całej Europie i mogę zapewnić że dojadę wszędzie tam gdzie da rade Stelvio .Pozdrawiam.Adam.
Więc ad rem - I Brevką pokażesz, ino pytanie jest, co tam wozisz w spodniach.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Witam Kolegów!!
No nie wiem Adamie czy byś tak wszędzie wjechał gdzie Stelvio czy Quota. Tam gdzie byłem na Quocie to bys raczej Brevką nie za bardzo.
Ja rozumeim, że są pozerzy itp., ale ja obstaję przy swoim, bo jak mi Quota na ten przykład zawisła na silniku i musiałem ją spychać, to Breva chyba by jednak nie koniecznie.A pozwolisz jednak, że się uprę przy swoim. Cały właśnie myk w tym, że wielu współczesnych użytkowników klasy ADV to pozerzy którzy oklejają komplet kufrów w cenie mojego najlepszego motoru wielkimi naklejkami, bo ja wiem, MOTUL albo MAZOWSZE, bo psia ich mać, nigdzie, ale to nigdzie się nie odważyli dalej wypuścić. Znana już fraza "ekstremalna Słowacja". I opowieść, jak to do takiego znajomka co był tu i tam taki znany mu pozer się wbija i mówi "radź, bo jedziemy na wyprawę". Okazało się, że to oznaczało tydzień w drodze, a metą był Karpacz...
Więc ad rem - I Brevką pokażesz, ino pytanie jest, co tam wozisz w spodniach.
- kowaskirajd
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Witam Kolegów!!
Marcin jak masz motocykle o zbliżonej masie i mocy założysz jeszcze terenowe gumy to reszta zależy tylko od umiejętności i doświadczenia nabytego w trudnym terenie.Pozdrawiam.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Witam Kolegów!!
I don't think so. Liczy się jeszcze wysokość, skok zawieszenia, wielkość kół... Poza tym rozumiem, że nikt do Brevy nie zakłada terenowych opon, co?kowaskirajd pisze: ↑15 sty 2019, 12:33Marcin jak masz motocykle o zbliżonej masie i mocy założysz jeszcze terenowe gumy to reszta zależy tylko od umiejętności i doświadczenia nabytego w trudnym terenie.Pozdrawiam.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Kolegów!!
Poczekaj, jak się z tego zrobi taki protoszrot (zwykle w okolicy wieku 20+), to będą ludzie to przerabiać, bo silnik ładny. Wtedy pojawią sie opony typu samolot, i scramblerstwo też:) A co do prześwitu - no to co, że w Q większy - środek masy też wyższy. Nie upierałbym się, że na testach to pierwsze tak zaraz i od razu przyczynia się do ogólnej oceny na plus, a to drugie można ignorować.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- kowaskirajd
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Witam Kolegów!!
Jak ktoś chce to założy i będzie wiózł drugi komplet przy kufrach.Jak będziesz chciał na Quocie jechać asfaltami ileś tam tys.km aby potem pojezdzić w terenie to nie nie pojedziesz na kostce tylko na szosowych a terenowe założysz przed wjazdem w teren.Tak to się robi profesjonalnie.Większe skoki zawieszeń i koła są potrzebne w krosie i do ścigania po bezdrożach a ja pisałem o dojechaniu nie o ściganiu .Dalej więc twierdzę że na każdym motocyklu dojadę tam gdzie dojedzie Stelvio i Quota.A do jazdy po bezdrożach w górach to Stelvio jak i Quota są za ciężkie.Pozdrawiam.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Kolegów!!
Zawsze się pchałem w kłopoty na GSie i myślałem, że to tak ma być, aż wreszcie kupiłem włoskie enduro, ale nie anty-GSa tylko anty-DRa... Teraz jak już po dwóch dniach męki je odpalę, to potem... sama przyjemność:)kowaskirajd pisze: ↑15 sty 2019, 19:22do jazdy po bezdrożach w górach to Stelvio jak i Quota są za ciężkie.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650