Gdzieś, w którejś recenzji Africa Twin, ktoś mówił, że przeszkadza mu, że podnóżkek pasażera z lewej strony haczy mu o nogę.
Myślę, że to właśnie się przytrafiło temu kolesiowi:
https://youtu.be/2E5I2u5T1YU?t=280
Więc... niby pierdoła, niby ergonomia, a proszę.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Africa Twin ergonomia
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Africa Twin ergonomia
Tego typu zdarzenie znam z opowieści w wariancie "WSK 175 i spodnie typu dzwony" - no proszę, a tu jaką mamy i nowoczesność, i kontynuację zarazem. Maładcy, ci inżynierowie z Tokio:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Africa Twin ergonomia
raz w nogawce kopniak schowałem i nawet do wajchy biegów nie siegnałem .A było agrafke zapiac
Re: Africa Twin ergonomia
Apropos dużych enduro i właściwości terenowych:
https://www.youtube.com/watch?v=R7O8lWXNAC4
I jak Adam, jest to terenowy motocykl, czy nie?
https://www.youtube.com/watch?v=R7O8lWXNAC4
I jak Adam, jest to terenowy motocykl, czy nie?
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Africa Twin ergonomia
Pomijając ten odcinek skalisty, to miałem przyjemność jeździć swoją Quotą w podobnych warunkach. Tak na prawdę da się przejechać dużym enduro po każdym terenie. Kwestia umijętności "kierownika". Osobną kwestią jest wysiłek jaki trzeba włożyć w jazdę w terenie na dużym enduro a na typowym lekkim.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Africa Twin ergonomia
Dodam, kwestia długości nóg kierownika. Moje z tych krótszych, więc wybieram jednak na takie harce motor za trzy kanty, a nie za pięćdziesiąt trzy>:) Ale w zw. z tym co do dróg, nie pękam, śmiem twierdzić że w mojej okolicy sa podobne i musiałem je brać także pod górkę:) Ta stabilizacja obrazu pomaga oglądać, ale fałszuje fakt, ile gościa tam wytrzęsło. Kozak, ze się taką drożyzną pcha w te plenery - i do tego robi darmową reklamę hondzie:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Africa Twin ergonomia
A skąd wiesz, że darmową? Może się "dogadali"adamigo pisze: ↑04 cze 2019, 00:02Dodam, kwestia długości nóg kierownika. Moje z tych krótszych, więc wybieram jednak na takie harce motor za trzy kanty, a nie za pięćdziesiąt trzy>:) Ale w zw. z tym co do dróg, nie pękam, śmiem twierdzić że w mojej okolicy sa podobne i musiałem je brać także pod górkę:) Ta stabilizacja obrazu pomaga oglądać, ale fałszuje fakt, ile gościa tam wytrzęsło. Kozak, ze się taką drożyzną pcha w te plenery - i do tego robi darmową reklamę hondzie:)