Zaskakujące pytanie. Szczerze mówiąc nawet nie próbowałem, ale jestem głęboko przekonany, że nie powinien.Wojnos pisze: ↑04 gru 2018, 11:16Ha, znalazłem i kupiłem. Do wiosny przyjdzie. Wczoraj naprawiałem instalację elektryczną, bo poprzednicy zrobili kilka ciekawych rozwiązań z użyciem przewodu od lampki biurkowej
Do znawców tematu, czy po wyciągnięciu kluczyka od stacyjki rozrusznik dalej może kręcić? Czy to też jakaś moja niespodzianka w MGN
Pytam, czy szukać w przewodach dalej jakiejś ciekawostki, a trochę ich mam, czy to po prostu takie rozwiązanie?
Pozdrawiam
Wojtek
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Nevada 2005 custom.
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Nevada 2005 custom.
- jackdruid
- Posty: 179
- Rejestracja: 02 lut 2018, 17:08
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Jeżeli możesz wyciągnąć kluczyk w pozycji "włączony" to tak , ale w tej sytuacji do wymiany stacyjka , a przy normalnym wyłączeniu kluczyka i wyjęciu go rozrusznik nie powinien kręcić , bo zasilanie idzie przez przekaźnik , zasilany po włączeniu stacyjki .Wojnos pisze: ↑04 gru 2018, 11:16Ha, znalazłem i kupiłem. Do wiosny przyjdzie. Wczoraj naprawiałem instalację elektryczną, bo poprzednicy zrobili kilka ciekawych rozwiązań z użyciem przewodu od lampki biurkowej
Do znawców tematu, czy po wyciągnięciu kluczyka od stacyjki rozrusznik dalej może kręcić? Czy to też jakaś moja niespodzianka w MGN
Pytam, czy szukać w przewodach dalej jakiejś ciekawostki, a trochę ich mam, czy to po prostu takie rozwiązanie?
Pozdrawiam
Wojtek
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Według schematu gaźnikowca plus ze stacyjki idzie na pierwszy bezpiecznik a z niego na przekaźnik startera i wspólnie UWAGA na przekaźnik trąbików. Ponieważ obie rzeczy uruchamiasz przyciskami które masują, stąd wniosek że dopóki trąbik działa a kluczyka niet, stacyjka bezprawnie puszcza prąd także na starter.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Nevada 2005 custom.
No, szacun mądre ludzie. To już wiem co szukać dalej
Wielkie, dzięki. Jak opanuję dodawanie zdjęć to dodam, aby pochwalić się, jak wygląda w częściach
Pozdrawiam
Wojtek
Wielkie, dzięki. Jak opanuję dodawanie zdjęć to dodam, aby pochwalić się, jak wygląda w częściach
Pozdrawiam
Wojtek
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Wieszaj foty na necie a tu dawaj ich adres - tak to tu działa.
Moja porada jest do luftu - jeśli masz taką na wtrysku, to tam instalacja jest aaabsolutnie inna i trzebaby trochę poślęczeć nad schematem, żeby jakiekolwiek pojęcie uzyskać. Zerknąłem na schemat Breva 2004, bo taki mam, i jak znam Włochów, Twój wiele się różnić nie będzie - zupełnie inna bajka. Może się oprzeć sprawa o te zegary właśnie - już raz się zetknąłem , że jeden z pizdyliona pinów z ECU czy z zegarów podawał nie tak, jak powinien, i światła trzeba było robić obejściem. Mam schemat takiej Nevady, ale biało-czarny i w pdfie, nie umiem wkleić bo to nie zdjęcie. Ale z dala widać podobieństwo do Brevy, choć może nie jest ono bliźniacze.
Zrób tak. Masz gdzieś serię przekaźników, trzy lub cztery, obok siebie. Czy to jest ten motor, gdzie musisz mieć luz i złożoną boczną stopkę żeby w ogóle rozrusznik zakręcił? Jeśli tak, to zorientuj się, który przekaźnik odpowiada bezpośrednio za rozrusznik - inne z tej trójki czy czwórki puszczają tylko na niego po złożeniu stopki/wrzuceniu luzu itd. Powiem bez obrazków tak: między tym którego szukasz a jego sąsiadem musi być mostek z krótkiego, prawdopodobnie fioletowego kabelka.
Jak ogarniesz, polecimy dalej:)
Moja porada jest do luftu - jeśli masz taką na wtrysku, to tam instalacja jest aaabsolutnie inna i trzebaby trochę poślęczeć nad schematem, żeby jakiekolwiek pojęcie uzyskać. Zerknąłem na schemat Breva 2004, bo taki mam, i jak znam Włochów, Twój wiele się różnić nie będzie - zupełnie inna bajka. Może się oprzeć sprawa o te zegary właśnie - już raz się zetknąłem , że jeden z pizdyliona pinów z ECU czy z zegarów podawał nie tak, jak powinien, i światła trzeba było robić obejściem. Mam schemat takiej Nevady, ale biało-czarny i w pdfie, nie umiem wkleić bo to nie zdjęcie. Ale z dala widać podobieństwo do Brevy, choć może nie jest ono bliźniacze.
Zrób tak. Masz gdzieś serię przekaźników, trzy lub cztery, obok siebie. Czy to jest ten motor, gdzie musisz mieć luz i złożoną boczną stopkę żeby w ogóle rozrusznik zakręcił? Jeśli tak, to zorientuj się, który przekaźnik odpowiada bezpośrednio za rozrusznik - inne z tej trójki czy czwórki puszczają tylko na niego po złożeniu stopki/wrzuceniu luzu itd. Powiem bez obrazków tak: między tym którego szukasz a jego sąsiadem musi być mostek z krótkiego, prawdopodobnie fioletowego kabelka.
Jak ogarniesz, polecimy dalej:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Nevada 2005 custom.
Panowie, to forum umożliwia wklejanie zdjęć i dowolnych plików (np. PDFów) - jest opcja na dole, pod okienkem, w ktorym piszecie wiadomość. ZAŁĄCZNIKI.
I tam wybieracje plik do wklejenia.
Proste jak elektryka w moto guzzi
Załączniki mogą mieć maks 1MB
http://www.guzzitek.org/schemas_electriques/pb/750/
BTW - ten PDF, co go wkleiłem jako przykład ma fajną opcję - można sobie 'wyłączać' poszczególne obwody. Na przykład tutaj mam włączony tylko kluczyk:
- Załączniki
-
- example.PNG (80.83 KiB) Przejrzano 2495 razy
-
- Nevada750Anniversario_WiringDiagram.pdf
- (620.87 KiB) Pobrany 115 razy
-
- jak wstawiać pliki.PNG (19.29 KiB) Przejrzano 2499 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Normalnie czad comando tilt
Wielkie dzięki i życie stało się prostsze
No to zaczynamy. Moje MGN to druga Nevada. Pierwsza Nevada była z 2003 roku i na niej nauczyłem się latania.
Potem była California, potem były inne motocykle, a teraz nabyłem taką, jak na załączonym obrazku.
Była tania i na tyle podniszczona, że nie żal jej było brać, jako bazę dla mojej wizji.
Wielkie dzięki i życie stało się prostsze
No to zaczynamy. Moje MGN to druga Nevada. Pierwsza Nevada była z 2003 roku i na niej nauczyłem się latania.
Potem była California, potem były inne motocykle, a teraz nabyłem taką, jak na załączonym obrazku.
Była tania i na tyle podniszczona, że nie żal jej było brać, jako bazę dla mojej wizji.
- Załączniki
-
- IMG_6868.jpg (478.08 KiB) Przejrzano 2490 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Obecny stan pracy wygląda tak:
1. Zmieniam kolor na czarny mat. Logo na zbiorniku będzie zmienione.
2. Zmieniłem olej w lagach oraz sprawdzam instalację, w której po upadku jest trochę porwanych przewodów i obejść, którymi ratowali się poprzedni właściciele.
3. Zmieniam opony na Pirelli sport demon o mniejszym profilu. Zastanawiam się nad obniżeniem tyłu, ale boje się, że koło zacznie mi trzeć o błotnik.
4. Zmieniona będzie przednia lampa na ledową oraz kierunki.
5. Zmieniona zostanie przednia kierownica oraz podesty. Zastanawiam się nad przesunięciem setów do przodu i znalazłem zestaw za 1500 PLN, ale może znajdę kogoś w Polsce, kto mi to zrobi za podobne pieniądze.
6. Nabyłem tłumiki od starszej nevady i jak tylko przyjdą będę je wybebeszał i zastosuję inny system wygłuszania, który będzie znacznie skromniejszy od fabrycznego
7. Będę musiał zakupić tarcze hamulcowe, bo te chyba są jeszcze z fabryki i cienizną pachną.
1. Zmieniam kolor na czarny mat. Logo na zbiorniku będzie zmienione.
2. Zmieniłem olej w lagach oraz sprawdzam instalację, w której po upadku jest trochę porwanych przewodów i obejść, którymi ratowali się poprzedni właściciele.
3. Zmieniam opony na Pirelli sport demon o mniejszym profilu. Zastanawiam się nad obniżeniem tyłu, ale boje się, że koło zacznie mi trzeć o błotnik.
4. Zmieniona będzie przednia lampa na ledową oraz kierunki.
5. Zmieniona zostanie przednia kierownica oraz podesty. Zastanawiam się nad przesunięciem setów do przodu i znalazłem zestaw za 1500 PLN, ale może znajdę kogoś w Polsce, kto mi to zrobi za podobne pieniądze.
6. Nabyłem tłumiki od starszej nevady i jak tylko przyjdą będę je wybebeszał i zastosuję inny system wygłuszania, który będzie znacznie skromniejszy od fabrycznego
7. Będę musiał zakupić tarcze hamulcowe, bo te chyba są jeszcze z fabryki i cienizną pachną.
- Załączniki
-
- IMG_6915.jpg (318.19 KiB) Przejrzano 2490 razy
-
- IMG_6914.jpg (395.93 KiB) Przejrzano 2490 razy
- zqubaniec
- Posty: 410
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Nevada 2005 custom.
Podobna do Nevady Janka, ale on chyba nie miał tam takich cyrków w elektryce.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Nevada 2005 custom.
Naprawiłem pare obrotomierzy z duzego bloku moge sie zmierzyc z małym .NA PEWNO Siądzie guzik rozrusznika warto sygnał puscic przez stycznik