Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V85 na EICMA 2017

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 21 cze 2018, 00:43

Brnę, brnę... Więc tak... dzięki zastosowaniu pompy oleju w układzie"pół-sucha miska"(???) oliwa chłodzi się skuteczniej do tego stopnia, że mogli odpuścić chłodnicę. Wyobrażam sobie, że coś w rodzaju zbiornika oleju jest wewnątrz kartera ale z przodu, co poprawia oddawanie ciepła. To całkowicie odróżnia V85 od V7 co do konstrukcji wewnętrznej. W każdym razie widać, że pompa jest dwusekcyjna.

Potem... zawór ssący tytanowy, brak linki gazu powoduje że elektronika reaguje poprawniej...

Rama łolaboga jaka świetna... w zespole z karterem daje taką sztywność, że zawiasy zyskały i precyzyjnie się to prowadzi na prędkości...

Pod obrazkiem w tekście zachwalają z kolei krzywą momentu - nie będą konkurować rzecz jasna z chłodzonymi cieczą dwucylindrówkami klasy 1200, ale w swojej klasie czują się pewnie...

Potem zachwalają z maniackim uporem suche sprzęgło, w przeciwieństwie do tego w kąpieli olejowej(kąpiel to wiadomo: "bagno")

Potem o normach spalin, ale tu nie jestem pewien, czy chwalą się jak to mało żre, czy się może tłumaczą, że "musi zeżreć", skoro kardan i nie ciecz.

na koniec podchujaszczorskie pytanie o większą pojemność("nie") i o inne modele na bazie tego silnika(si, szosowy) i już.

Ogólnie pitu pitu, kup pan cegłę, bo ładna, włoska i nie będzie źle:) Przynajmniej dopóki się okaże że Luigi znowu zjebał klasę twardości na krzywkach rozrządu:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

jachu
Posty: 146
Rejestracja: 03 lut 2018, 19:30
Lokalizacja: Kaszuby/Pomorze/Trójmiasto
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: jachu » 22 cze 2018, 12:38

Adamie,
bardzo dziękuję za Twoją pomoc i tłumaczenie. Oraz za autorskie didaskalia diab9
jachu
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 15 lip 2018, 23:19

https://www.motorcyclenews.com/news/new ... guzzi-v85/

Dla spragnionych ujęć z realu. Ależ niewydarzone miejsce dla sond lambda - niczym w pierwszych Enfieldach na wtrysku. Ale poza tym linia spox:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 28 lip 2018, 17:34

Dziś doszły mnie słuchy, że na corocznch dniach otwartych w Mandello będzie prezentacja prawdziwka V85...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Norgemus
Posty: 66
Rejestracja: 02 lut 2018, 11:02
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Norgemus » 16 sie 2018, 21:01

Pojedziemy, zobaczymy,opowiemy.

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 27 sie 2018, 09:38

https://www.motociclismo.it/gallery/mot ... tociclismo
i już pierwsza gazeta opublikowała artykuł.
Mam nadzieję że oprócz wersji Tutto Terreno będzie Adventure.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam Klaus
jeszcze Ducati

ADVRider
Posty: 51
Rejestracja: 10 cze 2018, 10:26

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: ADVRider » 27 sie 2018, 22:25

Taki styl moto to wręcz musi być wersja ADV :)
Quota 1100

Awatar użytkownika
Zimny72
Posty: 45
Rejestracja: 01 lut 2018, 19:49

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Zimny72 » 08 paź 2018, 20:52

Ciekawy jestem wersji V85 z błotnikiem na kole a nie pod lampą.
Na starym forum pod nickiem "Fresu".
MG Nevada > MG V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 08 paź 2018, 21:15

Celem podbechtania miejskich łorjorów i hunterów planowana jest wersja z błotnikiem nad lampą, a nie kołem:> Rynek ma swoje prawa, dziś każdy może wziąć moto na kredyt, musi więc prężyć plastikowe muskuły tak, jak nikt inny z tych co też w kredycie:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ka741
Posty: 101
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:27
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: ka741 » 09 paź 2018, 15:29

dodatkowo jako akcesorium kask z błotnikiem

ODPOWIEDZ