Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V85 na EICMA 2017
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Brnę, brnę... Więc tak... dzięki zastosowaniu pompy oleju w układzie"pół-sucha miska"(???) oliwa chłodzi się skuteczniej do tego stopnia, że mogli odpuścić chłodnicę. Wyobrażam sobie, że coś w rodzaju zbiornika oleju jest wewnątrz kartera ale z przodu, co poprawia oddawanie ciepła. To całkowicie odróżnia V85 od V7 co do konstrukcji wewnętrznej. W każdym razie widać, że pompa jest dwusekcyjna.
Potem... zawór ssący tytanowy, brak linki gazu powoduje że elektronika reaguje poprawniej...
Rama łolaboga jaka świetna... w zespole z karterem daje taką sztywność, że zawiasy zyskały i precyzyjnie się to prowadzi na prędkości...
Pod obrazkiem w tekście zachwalają z kolei krzywą momentu - nie będą konkurować rzecz jasna z chłodzonymi cieczą dwucylindrówkami klasy 1200, ale w swojej klasie czują się pewnie...
Potem zachwalają z maniackim uporem suche sprzęgło, w przeciwieństwie do tego w kąpieli olejowej(kąpiel to wiadomo: "bagno")
Potem o normach spalin, ale tu nie jestem pewien, czy chwalą się jak to mało żre, czy się może tłumaczą, że "musi zeżreć", skoro kardan i nie ciecz.
na koniec podchujaszczorskie pytanie o większą pojemność("nie") i o inne modele na bazie tego silnika(si, szosowy) i już.
Ogólnie pitu pitu, kup pan cegłę, bo ładna, włoska i nie będzie źle:) Przynajmniej dopóki się okaże że Luigi znowu zjebał klasę twardości na krzywkach rozrządu:)
Potem... zawór ssący tytanowy, brak linki gazu powoduje że elektronika reaguje poprawniej...
Rama łolaboga jaka świetna... w zespole z karterem daje taką sztywność, że zawiasy zyskały i precyzyjnie się to prowadzi na prędkości...
Pod obrazkiem w tekście zachwalają z kolei krzywą momentu - nie będą konkurować rzecz jasna z chłodzonymi cieczą dwucylindrówkami klasy 1200, ale w swojej klasie czują się pewnie...
Potem zachwalają z maniackim uporem suche sprzęgło, w przeciwieństwie do tego w kąpieli olejowej(kąpiel to wiadomo: "bagno")
Potem o normach spalin, ale tu nie jestem pewien, czy chwalą się jak to mało żre, czy się może tłumaczą, że "musi zeżreć", skoro kardan i nie ciecz.
na koniec podchujaszczorskie pytanie o większą pojemność("nie") i o inne modele na bazie tego silnika(si, szosowy) i już.
Ogólnie pitu pitu, kup pan cegłę, bo ładna, włoska i nie będzie źle:) Przynajmniej dopóki się okaże że Luigi znowu zjebał klasę twardości na krzywkach rozrządu:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 03 lut 2018, 19:30
- Lokalizacja: Kaszuby/Pomorze/Trójmiasto
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Adamie,
bardzo dziękuję za Twoją pomoc i tłumaczenie. Oraz za autorskie didaskalia
bardzo dziękuję za Twoją pomoc i tłumaczenie. Oraz za autorskie didaskalia
jachu
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
https://www.motorcyclenews.com/news/new ... guzzi-v85/
Dla spragnionych ujęć z realu. Ależ niewydarzone miejsce dla sond lambda - niczym w pierwszych Enfieldach na wtrysku. Ale poza tym linia spox:)
Dla spragnionych ujęć z realu. Ależ niewydarzone miejsce dla sond lambda - niczym w pierwszych Enfieldach na wtrysku. Ale poza tym linia spox:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: V85 na EICMA 2017
https://www.motociclismo.it/gallery/mot ... tociclismo
i już pierwsza gazeta opublikowała artykuł.
Mam nadzieję że oprócz wersji Tutto Terreno będzie Adventure.
pozdrawiam Klaus
jeszcze Ducati
i już pierwsza gazeta opublikowała artykuł.
Mam nadzieję że oprócz wersji Tutto Terreno będzie Adventure.
pozdrawiam Klaus
jeszcze Ducati
Re: V85 na EICMA 2017
Ciekawy jestem wersji V85 z błotnikiem na kole a nie pod lampą.
Na starym forum pod nickiem "Fresu".
MG Nevada > MG V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
MG Nevada > MG V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Celem podbechtania miejskich łorjorów i hunterów planowana jest wersja z błotnikiem nad lampą, a nie kołem:> Rynek ma swoje prawa, dziś każdy może wziąć moto na kredyt, musi więc prężyć plastikowe muskuły tak, jak nikt inny z tych co też w kredycie:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650