Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

hydrauliczne zawory - california 2003

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: hydrauliczne zawory - california 2003

Post autor: adamigo » 12 sie 2023, 00:22

Ja tam nie wiem, Dera, co wy tam widzicie porywającego w Kalafonii, ale najwyraźniej macie lepsze ode mnie okulary. Grunt że przypasiła, życzę zrobienia kolein nad to morze, do tej kawiarni. Suerte!
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: hydrauliczne zawory - california 2003

Post autor: dera » 12 sie 2023, 08:55

Adam, faktem jest, że na wyprawę wolałbym mieć pod sobą lekką, zwinną NTX650 - ale Cali no... ale o gustach się nie dyskutuje :-)
|Teraz już dumam nad dupowozem na jakieś wycieczki..offowo-asfaltowe - ale to na inny temat rozmyślania. Być może z tym co teraz już wiem po paru sezonach na enduro, okazałoby się, że NTX 650 zrobiłby robotę :-)

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: hydrauliczne zawory - california 2003

Post autor: adamigo » 12 sie 2023, 10:55

Zdaje się, że Twoja sztuka budziła zaufanie, podczas gdy moja musi je dopiero wzbudzić i na razie kontrolka braku zaufania przygasa, ale nie do końca:) Oczywiście kusi mnie sieknąć trasę NTXem, ale raz, że nadal nie to zdrowie, a dwa, że no nie widziałem nikogo kto by na tym modelu czegokolwiek dokazał, a to o czymś chyba świadczy:> No ale fakt że nowy właściciel tej Twojej sztuki rozpływał się w zachwytach nad nią, a zdaje się coś o motorach wiedział.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: hydrauliczne zawory - california 2003

Post autor: dera » 13 sie 2023, 08:18

hm... mówisz, że nikt NTX650 nie robił tras? Ciekawe...
Moja sztuka była zdaje się całkiem ok. Nowy własciciel dzwonił do mnie po kupnie twierdząc , że nie było w ogole oleju w skrzyni.. az tak mogłem się pomylic? Ale ja przejechałem nią z 1000km - czy to możliwe, że to jeździło bez oleju?
To jest zagadka :-)

A ja lubię californię, bo to ma już wtrysk, i wygląda na taki ostatni prawdziwy old-schoolowy model cruisera z MG, spadkobiercę Ambasadora i V7 - taki ultimate cruiser jak dla mnie. I ładnie wygląda bak jak spojrzysz w dół jadąc - no klasyka klasyk jak dla mnie. Brak katalizatora, brak czegokolwiek - tylko ECU do sterowania zapłonem i wtryskiem - to mój typ.

ODPOWIEDZ