Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Aktualnie świeci się cały czas. Błędy ECU skasowałem ale w DSB coś jest nie tak.
- Załączniki
-
- IMG_20220813_165559256_HDR.jpg (53.92 KiB) Przejrzano 848 razy
-
- IMG_20220813_165609012_HDR.jpg (50.72 KiB) Przejrzano 848 razy
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Z uwagi na to że w długiej liście błędów ECU żadnego nie było to czy ten trójkąt -serwis świeci się przez błędy DSB?
Tam gdzie krzyżyk to błąd?
Jeśli tak to: 02-04 błędy immobilisera a 07 to oił sensor fault.
Moto chodzi więc o co chodzi z immo?
Może to czujnik. To ten nad lewym cylindrem?
Tam gdzie krzyżyk to błąd?
Jeśli tak to: 02-04 błędy immobilisera a 07 to oił sensor fault.
Moto chodzi więc o co chodzi z immo?
Może to czujnik. To ten nad lewym cylindrem?
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Pierwszy raz na Moto wyskoczył błąd ECU 23- error ignition coil 1 C C. Gnd. Czyli masa.
Ale czy wg. schematu one nie są bezpośrednio uziemione?
Ze styku nr 2 na cewkach (46 i 45) przewody idą do ECU, a z nr 1 kol. R/M czyli czerwono-brązowe do poz. 30 na schemacie czyli auxiliary injection relay znaczy się chyba przekaźnika.
44 - LH cyl. Spark pług
42- RH cyl. Spark plug
Ale czy wg. schematu one nie są bezpośrednio uziemione?
Ze styku nr 2 na cewkach (46 i 45) przewody idą do ECU, a z nr 1 kol. R/M czyli czerwono-brązowe do poz. 30 na schemacie czyli auxiliary injection relay znaczy się chyba przekaźnika.
44 - LH cyl. Spark pług
42- RH cyl. Spark plug
- Załączniki
-
- IMG_20220817_111057530~2.jpg (103.58 KiB) Przejrzano 787 razy
- jackdruid
- Posty: 180
- Rejestracja: 02 lut 2018, 17:08
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Ze schematu wynika , że przekaźnik o którym piszesz podaje "plus" , a cewki są sterowane "minusem" z komputera.
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Dzięki Jacek. Będę znowu ściągał zbiornik i dobiorę się do ECU.
A wczoraj zbiornik był na glebie. Eh...
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Zacząłbym od sprawdzenia jakości styków tu i tam.
A tak w ogóle - dobrze że mam gaźnik i zwykły zapłon tranzystorowy, bo nie ma takich problemów.
A tak w ogóle - dobrze że mam gaźnik i zwykły zapłon tranzystorowy, bo nie ma takich problemów.
KoGutek jeździ na: MG Florida v65
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Fajnie masz ;-) Tęsknię za swoją CB Seven Fifty.
Właśnie wykręciłem ECU, wszystko wygląda fabrycznie, czyściutko, kontaktem potraktowałem, oczyściłem profilaktycznie wtyki przy ECU, przewód chyba uziemienie ECU przymocowany do jego korpusu i wtyki oraz gniazda przy lewej cewce ale nic to nie dało niestety. Muszę uderzyć w inne miejsca ale na razie jestem osłabiony. Idę na ryby.
Szkoda że daleko mam do porządnych serwisów.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Ale wynika z Twojego wpisu, że chociaż na ryby blisko. Więc rozchmurz się, inni mają daleko na ryby i do serwisu. Kiedyś jechałem do jedynego serwisu Wilbersa na kontynencie. 4000km...zajechałem i czekałem równy tydzień na naprawę. Już? Lepiej Ci?:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 312
- Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.
Nie chodzi o odległość bo w Śląskim są 2 serwisy MG z dobrymi opiniami, a to tylko delikatnie ponad 100 km ale o to czy dojadę, czy coś się nie zjara po drodze. Nie wiem czy mogę gdzieś dalej jechać.
Wilbers to jak widzę amortyzatory itp. Inna sprawa.