Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 13 sie 2022, 18:41

Aktualnie świeci się cały czas. Błędy ECU skasowałem ale w DSB coś jest nie tak.
Załączniki
IMG_20220813_165559256_HDR.jpg
IMG_20220813_165559256_HDR.jpg (53.92 KiB) Przejrzano 829 razy
IMG_20220813_165609012_HDR.jpg
IMG_20220813_165609012_HDR.jpg (50.72 KiB) Przejrzano 829 razy

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 13 sie 2022, 18:46

Z uwagi na to że w długiej liście błędów ECU żadnego nie było to czy ten trójkąt -serwis świeci się przez błędy DSB?
Tam gdzie krzyżyk to błąd?
Jeśli tak to: 02-04 błędy immobilisera a 07 to oił sensor fault.
Moto chodzi więc o co chodzi z immo?
Może to czujnik. To ten nad lewym cylindrem?

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 14 sie 2022, 14:04

A teraz zgasł błąd 07 a zapalają się czasami 01 (coś z immo) i
06- air temperature sensor. He....

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 17 sie 2022, 11:29

Pierwszy raz na Moto wyskoczył błąd ECU 23- error ignition coil 1 C C. Gnd. Czyli masa.
Ale czy wg. schematu one nie są bezpośrednio uziemione?
Ze styku nr 2 na cewkach (46 i 45) przewody idą do ECU, a z nr 1 kol. R/M czyli czerwono-brązowe do poz. 30 na schemacie czyli auxiliary injection relay znaczy się chyba przekaźnika.
44 - LH cyl. Spark pług
42- RH cyl. Spark plug
Załączniki
IMG_20220817_111057530~2.jpg
IMG_20220817_111057530~2.jpg (103.58 KiB) Przejrzano 768 razy

Awatar użytkownika
jackdruid
Posty: 179
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:08
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: jackdruid » 17 sie 2022, 12:48

Ze schematu wynika , że przekaźnik o którym piszesz podaje "plus" , a cewki są sterowane "minusem" z komputera.
jackdruid otrzymał(a) podziękowania za ten post od:
markali

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 17 sie 2022, 13:11

jackdruid pisze:
17 sie 2022, 12:48
Ze schematu wynika , że przekaźnik o którym piszesz podaje "plus" , a cewki są sterowane "minusem" z komputera.
Dzięki Jacek. Będę znowu ściągał zbiornik i dobiorę się do ECU.
A wczoraj zbiornik był na glebie. Eh...

KoGutek
Posty: 225
Rejestracja: 08 wrz 2020, 09:21
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: KoGutek » 18 sie 2022, 13:56

Zacząłbym od sprawdzenia jakości styków tu i tam.
A tak w ogóle - dobrze że mam gaźnik i zwykły zapłon tranzystorowy, bo nie ma takich problemów. :D
KoGutek jeździ na: MG Florida v65

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 18 sie 2022, 17:36

KoGutek pisze:
18 sie 2022, 13:56
Zacząłbym od sprawdzenia jakości styków tu i tam.
A tak w ogóle - dobrze że mam gaźnik i zwykły zapłon tranzystorowy, bo nie ma takich problemów. :D
Fajnie masz ;-) Tęsknię za swoją CB Seven Fifty.

Właśnie wykręciłem ECU, wszystko wygląda fabrycznie, czyściutko, kontaktem potraktowałem, oczyściłem profilaktycznie wtyki przy ECU, przewód chyba uziemienie ECU przymocowany do jego korpusu i wtyki oraz gniazda przy lewej cewce ale nic to nie dało niestety. Muszę uderzyć w inne miejsca ale na razie jestem osłabiony. Idę na ryby.

Szkoda że daleko mam do porządnych serwisów.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: adamigo » 18 sie 2022, 23:16

Ale wynika z Twojego wpisu, że chociaż na ryby blisko. Więc rozchmurz się, inni mają daleko na ryby i do serwisu. Kiedyś jechałem do jedynego serwisu Wilbersa na kontynencie. 4000km...zajechałem i czekałem równy tydzień na naprawę. Już? Lepiej Ci?:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

markali
Posty: 305
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Czerwony trójkącik, Komunikaty, błędy itd, itp.

Post autor: markali » 21 sie 2022, 13:13

adamigo pisze:
18 sie 2022, 23:16
Ale wynika z Twojego wpisu, że chociaż na ryby blisko. Więc rozchmurz się, inni mają daleko na ryby i do serwisu. Kiedyś jechałem do jedynego serwisu Wilbersa na kontynencie. 4000km...zajechałem i czekałem równy tydzień na naprawę. Już? Lepiej Ci?:)
Nie chodzi o odległość bo w Śląskim są 2 serwisy MG z dobrymi opiniami, a to tylko delikatnie ponad 100 km ale o to czy dojadę, czy coś się nie zjara po drodze. Nie wiem czy mogę gdzieś dalej jechać.
Wilbers to jak widzę amortyzatory itp. Inna sprawa.

ODPOWIEDZ