Od czasu gdy musiałem w armii rozłożyć,naprawić i złożyć amerykański gażnik w szweckiej pile łańcuchowej,który pracował w każdym położeniu,do góry nogami też,nienawidzę gaźników.Aż tu trafił się Guzioł i trauma wróciła.
Pytanie do kolegów: czy ktoś używał małego,papierowego filtra paliwa w układzie bez pompy w systemie opadowym?
Czy to będzie działać?
Pozdrawiam
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Brudny gażnik wewnątrz
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Brudny gażnik wewnątrz
Będzie. Mam takie wszędzie i żadnych z tym problemów. Proponuję jednak, podpowiedź z doswiadczenia, ułożyć wężyk jak u-rurkę, jedno kolanko z najniższym punktem zawsze puści paliwo, dwa kolanka po drodze już umieją się zapowietrzyć i trzeba dmuchać. Do tego dochodzi "krzyżak" między kranikami, ogólna ciasnota, dlatego w NTXie położyłem wężyki tak, że koło gaźnika destra widzę filtr sinistra i vice versa. Wtedy unikam ciasnych zawijasów i wszelkich napięć.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Brudny gażnik wewnątrz
Adam jest niezawodny.Z podziwem oglądam fanów czterech kółek o Wyspach i Californi gdzie trafia się na fachowca ,kupuje się części i podzespoły. Widać różnicę.
Przy kranikach 90 st filtry przed krzyżakiem czy za ? Chyba najlepiej by było gdy paliwo leciało by przez filtr pionowo w dół.
Przy kranikach 90 st filtry przed krzyżakiem czy za ? Chyba najlepiej by było gdy paliwo leciało by przez filtr pionowo w dół.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Brudny gażnik wewnątrz
https://photos.app.goo.gl/VsSqAnusvy6m62mPA
Wuala. Lewy gaźnik, filtr prawego. Pionowy układ możliwy tylko ZA krzyżakiem. Jeśli widzisz śrubokręt w dolnym prawym rogu, oparłem go o wężyk za filtrem, ku prawemu gaźnikowi.
Wuala. Lewy gaźnik, filtr prawego. Pionowy układ możliwy tylko ZA krzyżakiem. Jeśli widzisz śrubokręt w dolnym prawym rogu, oparłem go o wężyk za filtrem, ku prawemu gaźnikowi.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Brudny gażnik wewnątrz
Filtr/ ry muszą być duże i koniecznie ustawione pionowo. Inaczej będziesz miał braki paliwa jak sprzęt się dobrze zagrzeje i będzie więcej korków powietrznych. Zero kolanek, jak pisał Adamingo, polecam wężyki silikonowe, które są ciągle elastyczne, ładnie się układają i nie zrobi się na nich zagniecenie.