Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Centauro dławi się
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Centauro dławi się
A tak naprawdę to zainstaluj GuzziDiag i podepnij się pod OBD2 tam wszystko widać bez zgadywania.
Jak masz przyczepę i chce ci się przyjechać pod Poznań to mam i jedno i drugie możemy popatrzeć.
Jak masz przyczepę i chce ci się przyjechać pod Poznań to mam i jedno i drugie możemy popatrzeć.
V50 II, Galletto 192
Re: Centauro dławi się
Tak będę musiał zrobić , kupię kabel zainstaluje GuzziDiag popatrzę.
Dzięki za propozycję jak mnie temat przerośnie z pewnością się zgłoszę.
Przejrzę jeszcze instalacje i moje pytanie pod jakim numerem na schemacie jest TPS?
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO
Re: Centauro dławi się
Podłączyłem multimetr na mV odpiołem kostkę od TPS i moto odpaliłem. Jeszcze raz siądę do tematu ale już z Guzzidiag. DziękiDynia pisze: ↑30 paź 2021, 16:47Bez napięcia na czujniku motocykl zapewne wcale by nie odpalił. Czujnik operuje na bardzo niskim napięciu i Multimetr trzeba ustawić na mV (milivolty) - prąd stały. W czujniku napięcie przy zamkniętej manetce gazu powinno być w granicach dziesiątych części volta i przy "dodawaniu gazu" napięcie powinno płynnie wzrastać, bez żadnych nagłych skoków, czy spadków napięcia. Jeżeli w czasie odkręcania manetki będą skoki/spadki napięcia, to czujnik najprawdopodobniej się kończy. Poza włączoną stacyjką upewnij się, że jest włączony zapłon przy manetce.
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO
Re: Centauro dławi się
Żeby sprawdzić TPS wtyczka musi być podpięta pod czujnik, tak jak normalnie do jazdy. Miernik podpina się "na lewo" czyli we wtyczkę od tyłu, po zdjęciu gumki zabezpieczającej wtyczkę - tam będzie miejsce w kostce żeby wsunąć bolce od miernika . To że odpala bez podpiętego czujnika to nie wiedziałem, nigdy nie próbowałem. No i tak jak kolega wyżej poradził podpiąć pod kompa i guzzidiag i wtedy będzie więcej możliwości diagnostyki.
Re: Centauro dławi się
- Załączniki
-
- Schemat
- 101098639_3139425036112904_7935956113864785920_n.jpg (217.83 KiB) Przejrzano 1413 razy
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO
Re: Centauro dławi się
Dzięki
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO