Witam, mam następujące pytanie (jako amator uczący się pracy przy moto) - jak metodą domową sprawdzić, gdzie jest zwarcie (chyba) w następującym przypadku:
przepalił się bezpiecznik odpowiadający za światło stop/mijania/klakson. Po wymianie bezpiecznika, bez zapłonu, tylko z przekręconym kluczykiem zaświeciło światło. Natomiast po odpaleniu i przejechaniu kawałka znowu brak reakcji - nie jestem pewien, czy np. naciśnięcie hamulca nie spowodowało ponownej awarii.
Z góry dziękuję za pomoc.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V9 elektryka
Re: V9 elektryka
Z manuala strona 90, jest to bezpiecznik:
F) Brake light, running lights, horn (15 A)
F) Brake light, running lights, horn (15 A)
=====< V9 BOBBER >=====
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: V9 elektryka
Najpewniej gdzieś się przetarł się któryś przewód i np. jak ruszasz kierownicą to robi zwarcie na do ramy motoru. Ale to tylko jedna z możliwości.
Może jakieś zwara w raflektorze albo świetle stop i np. jadąc po dziurach od wstrząsów się ujawnia ... Trąbitka raczej nie podejrzewam
Może jakieś zwara w raflektorze albo świetle stop i np. jadąc po dziurach od wstrząsów się ujawnia ... Trąbitka raczej nie podejrzewam
V50 II, Galletto 192
Re: V9 elektryka
Dzięki, reflektor mam na ledach, resztę posprawdzam i zobaczymy.
=====< V9 BOBBER >=====