Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

California 1100 podnośnik

ka741
Posty: 101
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:27
Otrzymał podziękowań: 1 raz

California 1100 podnośnik

Post autor: ka741 » 16 lip 2021, 13:13

cześć, przydałby mi się podnośnik do kalafiorni, nie mam centralnej. Macie może jakiś przetestowany na danym osobniku model? Chodzi głównie o zdejmowanie kół.

Awatar użytkownika
jackdruid
Posty: 179
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:08
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: jackdruid » 16 lip 2021, 13:38

A nie wolisz założyć centralnej ?

Awatar użytkownika
marian07
Posty: 69
Rejestracja: 04 lut 2021, 16:50
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: marian07 » 16 lip 2021, 14:57

Polecam taki:
https://allegro.pl/oferta/platformowy-5 ... gIAc_D_BwE

Używam od paru lat, wygodny i niezawodny. Albo pod silnik na płasko, a jak trzeba pod ramę to wtedy tymi widełkami celujesz. Kupiłem jak miałem supermagnę, bo tam wydechy idą pod silnikiem i bez tych widełek bym nie podniósł. Teraz przy gutku pod miskę jak kosę zdejmowałem to już na płasko. Oczywiście deseczka jakaś żeby użebrowania nie uszkodzić. Podejrzewam że do tylnego koła to już widełki pod ramę by szły.

ka741
Posty: 101
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:27
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: ka741 » 16 lip 2021, 16:37

Centralna też jest w opcji.
A na ten podnośnik miałem chęć, ale dzisiaj się naczytalem, że kiepawa jakość, że łożysko oporowe zaraz siada, że się wygina itp. Dlatego zaskoczony jestem że polecasz. Pewnie różni chinczycy to klepią i różnie im wychodzi. Dzięki za info

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: dera » 17 lip 2021, 10:56

W życiu nie potrzebowałem podnośnika przy motocyklu, który miał centralną podstawkę - osobiścei bym wsadził 500% effortu, by zainstalować centralkę... i zapomnisz o podnośniku...

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: adamigo » 17 lip 2021, 13:23

O, kogowitamkogogoszczę, a co tam Dera wrzucasz TY na centralę obecnymi czasy? :) ja dziś wrzucałem NTXa, była próbna jazda w celu upewnienia się, że jednak trzeba pruć sprzęgło od nowa...:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
marian07
Posty: 69
Rejestracja: 04 lut 2021, 16:50
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: marian07 » 17 lip 2021, 20:49

Nie namawiam, ani nie mówię że jest najlepszy. Ale taki podnośnik warto mieć w garażu. Nie wiadomo co będzie potrzebne przy kolejnym motocyklu, a on jest uniwersalny. Niedawno kumpel zdejmowal zawias przedni w vtx do wymiany uszczelnień no i do mnie po pomoc zszedł. Podnośnik zdał egzamin i flaszka pękła.

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: dera » 12 sie 2021, 13:41

adamigo pisze:
17 lip 2021, 13:23
O, kogowitamkogogoszczę, a co tam Dera wrzucasz TY na centralę obecnymi czasy? :) ja dziś wrzucałem NTXa, była próbna jazda w celu upewnienia się, że jednak trzeba pruć sprzęgło od nowa...:>
A ja się bujam obecnie tym :-)
I jak Adam, byleś już na jakiejś wyprawie krotkiej NTXem?
Załączniki
IMG_20200526_201848_9.jpg
IMG_20200526_201848_9.jpg (185.9 KiB) Przejrzano 1516 razy

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: adamigo » 12 sie 2021, 14:40

W zasadzie mógłbym kopiuj-wklej mojego ostatniego posta. Wczoraj silnik wylądował na falbanku i dzis wizja lokalna sprzęgła... w rzadkie wolne weekendy upalam nevadoida, udala mi się koncepcja, frajda z jazdy przednia. NTX schodzi na plan jesienny...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: California 1100 podnośnik

Post autor: Marek Krupa » 26 sie 2021, 10:05

Centralna musi być na 100%. Dziwię się, że księgowi wpadli na pomysł wypuszczenia z fabryki motorów tylko z boczną, podobnie dzieje się z szybami. Takie fajne, płaski i z wcięciem w talii. Ogólnie straszne badziewie. Podczas wyprawy rumuńskiej ja starą NTV 650 Deauville na autostradach mogłem w sposób ciągły jechać 150 km/ h, a kolega na prawie 140 ĶM VFR, tylko 120 km/ h , bo szyba falowała i hałas urywał mu głowę. Gdzie jest ten postęp i większą wygoda?

ODPOWIEDZ