Cześć! Mialem identyczne objawy kiedys w Quocie. Szarpanie przy 3tys obrotów. Pomogło wgranie nowej mapy zapłonowej. jak ręką odjął.
Ale quoty maja fabrycznie slabe mapy, nie wiem czy stelvio tez ma taki problem. No i może masz nieoryginalna mape?
TPS regulowałes zgodnie z serwisówką? Nie wiem jak to sie robi w stelvio .
pozdr!
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Szarpanie Stelvio
Re: Szarpanie Stelvio
Z tego co się orientuję to w Stelvio TPS nie jest regulowany mechanicznie, co do mapy to muszę podjechać i sprawdzić co tam jest. Pytanie...czy Ty w sprawie tej Quoty nie miałeś kiedyś wątku na elektrodzie...tak w 2015 roku?
Re: Szarpanie Stelvio
TPS jeszcze warto sprawdzić czy odpowiednio podaje opor w zależności do otwarcia przepustnicy. Ludzie tez poradzą wymienic czujnik temperatury oleju , tania rzecz a potrafi nabruzdzic.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Szarpanie Stelvio
Czy silnik pracujący na biegu jałowym jednakowo rozgrzewa kolanka wydechowe? Ogólnie czy są jednakowo fioletowe. Czy dodając gazu wkręca się płynnie na obydwóch cylindrach? Przypuszczam, że przewody WN masz miedziane. Sprawdź przejście na fajkach. Ustaw na świecach mniejsze przerwy. Dobrze gdyby świece nie miały oporów wewnętrznych. I to co najważniejsze w tej marce, czyli wszystkie styki elektryczne.
Re: Szarpanie Stelvio
Właśnie pracuję nad połączeniami elektrycznymi czyli rozpinanie, czyszczenie, podpinanie. Przewody zapłonowe już kiedyś podmieniałem. Z podejrzenim patrzę na prawą cewkę bo przy awarii sondy wybijało bład właśnie na prawej stronie. Najgorsze w całej tej imprezie jest to że jak zaciągnąłem do serwisu to zaczęła chodzić wzorowo. Jeszcze się chcę umówić na nowe mapowanie
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Szarpanie Stelvio
To może jeszcze być uszkodzony czujnik spalania detonacyjnego, który zmienia kąt zapłonu.
Re: Szarpanie Stelvio
Takiego czujnika jeszcze nie namierzyłem... muszę jeszcze raz zerknąć do serwisówki
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Szarpanie Stelvio
Te wysokie obroty na biegu jałowym mogą wskazywać na lewe powietrze w wyniku uszkodzenia gumy na przepustnicy. W celu eliminacji układu zapłonowego ustaw na świecach małe przerwy.