Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V65 Florida

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

V65 Florida

Post autor: imola.i.inne » 19 paź 2020, 20:22

Rocznik 1991.Elektrownia Saprisa. Cewka: Denso 129700- , przewod miedziany fi 7 60cm i 55 cm.moduł zapłonowy :motoplat 9635105 12V 21.Świeca NGk

KoGutek
Posty: 225
Rejestracja: 08 wrz 2020, 09:21
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: V65 Florida

Post autor: KoGutek » 19 paź 2020, 21:05

Rocznik 1989. Elektrownia Bosch. Cewka MP-06 made in japan z motocykla yamachopodobnego uzdatnione włączonym w szereg rezystorem 1 Ω dla uzyskania rezystancji cewki 4 Ω + cewka oryginalna 4 Ω, przewód miedziany standardowy o długości odpowiedniej po obu stronach. Moduł zapłonowy Motoplat 9635105 12V 56 + zamiennik chiński dla Motoplat. Świeca NGK BPR7ES - sztuk dwie. :)
KoGutek jeździ na: MG Florida v65

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1373
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V65 Florida

Post autor: adamigo » 19 paź 2020, 21:15

Proponuję dodać
przełożenie pierwotne skrzyni ,
wymiary simera widelca,
łożyska kół,
opis reglera,
pełne dane gaźników(symbol, dysze)
długość linki sprzęgła/prędkościomierza(dużo wariacji).

Lista do poszerzenia, wolne wnioski mile widziane.
Tak sobie o tych gaźnikach przypomniałem, bo ten w innym sprzedażno-przekupnym wątku czerwony V50III ma brakujący dellOrto 26mm, i ja mam na półce 26 - ale na obrazku jest okrągła przepustnica, a u mnie płaska. A już sobie zęby ostrzyłem...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1373
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V65 Florida

Post autor: adamigo » 22 paź 2020, 16:17

Do kolegów od Flo/Nevady, obaj macie różne wersje, na lanej feldze i na szprychach. Zakładam przód od Nevady do V50, na bank będzie większy rozstaw lag a więc i zacisków, a chcę pozostać przy kole lanym, możecie mi złapać wymiar od zewnętrznej powierzchni tarczy ham do takiejż powierzchni po drugiej stronie? V50 wczoraj wjechało na salę operacyjną, zbieram dane zanim chwycę za skalpel.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: V65 Florida

Post autor: imola.i.inne » 22 paź 2020, 21:32

operacja w erze covid wymaga alkoholu .Pamietaj widzimy sie w wakacje .Stosuj alkohol w wysokim stężeniu .Z rana wymierze tarcze po zewnetrznych ?

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: V65 Florida

Post autor: imola.i.inne » 23 paź 2020, 11:12

Koło od tarcz do tarczy po zewnętrznym obrysie ;Szprychy Floryda 11,7cm/ odlew Imola 11.7cm z małym będę na zużycie tarcz.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1373
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V65 Florida

Post autor: adamigo » 23 paź 2020, 14:59

O,a to ciekawe. A czy szprychowana Flo ma widelec 38mm, czy 35?
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: V65 Florida

Post autor: imola.i.inne » 24 paź 2020, 09:20

Floryda (na Szprychach, tą znam) i Nevada 38mm.F.dwa różne systemy sprężyn . Nevada plastikowy błotnik i aluminiowa stabilizator łączący oba kielichy z nadlewami innymi niż w Florydzie. Za to Floryda ma śliczny chromowany METALOWY błotnik. Mowa o modelach z dwoma tarcza mi
C hamulce takie małowiela, chętnie widziałbym lepsze. Zadziwia mnie Imola inna pompa hamulcowy aż przednią opona piszczy

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1373
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V65 Florida

Post autor: adamigo » 24 paź 2020, 17:57

No to tarcze w zasadzie są tak samo rozstawione w całym małym bloku. U mnie te pływające z Nevady i z V35III mają co prawda 120mm, ale co to za różnica, półtora na stronę. Operacja rozpoczęta, zatarłem się co prawda na wybijaniu jednej lagi 32mm ze sklepanym korkiem, tam żeby go odkręcić imbus 14 jest potrzebny, a go gdzieś posiałem i to dawno, bo nic nie kumam, puste miejsce w walizeczce zostało. I chyba żadnych M8 z łbem 14 w zapasie, więc przerwa na reklamę, aż mi coś do głowy przyjdzie. Przód Nevady duuużo dłuższy, będzie sporo wystawać z półek:)
Co do hamulców, to jeśli mowa o zacisku na jedną tarczę(układ łączony), to antyintuicyjnie, im mniejsza pompa, tym lepiej działa. Miałem pompę chyba 15mm z VT500 i był paździerz, aż ktoś mnie oświecił i założyłem, teraz nie pomnę, 12 albo 11 z Hondy FES 250( najtańsze 11mm na ibeju ), i wtedy właśnie odkryłem, że przód jest do wymiany, bo tak zaczęło hamować , że widelec się wichrował. Fabrycznie Guzzi stosuje 1/2 cala na jedną tarczę i 5/8 na dwie, zejście na 12mm czy 11 wielu ludziom polepszyło samopoczucie. Mi to już w ogóle, bo w V50II pompa jest pod bakiem, i jej skuteczność objawia się tylko gdy trzeba przytrzymać motor na światłach, poza tym NIE MA jej:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: V65 Florida

Post autor: imola.i.inne » 24 paź 2020, 22:53

Imola dostała stabilizator, wyrzeźbiony. Jak ogarne foto powżucam przerobki

ODPOWIEDZ