Post
autor: KoGutek » 20 paź 2020, 18:18
Wracając do sedna. Jak się ma taką sytuację jak u mnie. To jedynym wyjściem jest zorganizowanie dwóch jednakowych modułów. Ja mam każdy moduł z innej parafii. Gdyby u mnie problem był z pick-upem to zamiana modułów nic by nie dała, bo pick-up nadal by generował iskrę w tym samym momencie. Jednak u mnie jest tak, że jak zamienię moduły miejscami, to zamienia mi się też cylinder na którym mam źle ustawiony zapłon. Oczywiście, gdybym miał regulowaną każdą cewkę impulsatora z osobna to dałoby się to skorygować. Ponieważ nie chcę swojego impulsatora przerabiać to albo załatwię oryginalny moduł do pary do mojego Motoplata, albo dwa dowolne zamienniki jednego typu. Mogę też dorobić nowy impulsator, tak aby każdy jego czytnik dało się ustawiać indywidualnie, ale to jest jak już pisałem usuwanie objawów a nie przyczyny.
Ty u siebie musisz też mieć różne moduły, które wprowadzają różne wyprzedzenie. Gdybyś teraz zamienił pod siodłem kostki, to miałbyś na obu cylindrach zapłon w złym miejscu, gdyż masz przerobiony pic-up.
Zatem jest tak, że jak masz różne moduły to może się okazać, że zapłon na jednym z cylindrów jest nie tam gdzie trzeba. Wtedy albo załatwić trzeba dwa jednakowe moduły albo przerabiać impulsator aby skorygować wadę jednego z modułów.
KoGutek jeździ na: MG Florida v65