Witam
W Stelvio na powrocie z ostatniej wycieczki wskoczyło mi 60tyś km i zapalił się serwis, teraz raczej już duży.
Przy 55tyś w zeszłym roku już było słychać sprzegło, dzisiaj już tarabani.
I moje pytanko jest takie .
Co robić wymieniać na nowe, czy może zregenerować( nie wiem jak z trwałością).
Proszę o porady bo wiem że gutków z tym silnikiem jest wiencej.
Przy okazji dzwoni już też przy zaworach. Jeszcze nie wiem czy to tylko zawory czy może łańcuchy.
Znajdę chwilę to zajrzę.
Jeśli chodzi o serwis autoryzowany i typowo garażowy to już temat przerabiałem, narazie telefonicznie i mailowo.
Wyceny są nie do przyjęcia.
Może ktoś przerabiał już ten sam temat??
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Siema tu bo tam już napisałem
Sprzęgło pasuje zdaje się od Cienkocienko 700 /a może malucha bis?/, więc jakaś regeneracja jest bez sensu, jak nowe ze grosze...
Zawory ciekawe czy miały akcję serwisową na koniki/dźwigienki. Mój z 2011 miał przy 40 tys. jeszcze za Włocha.
Wyreguluj śrubkami i już - o łańcuchach żeby dzwoniły nie słyszałem...
WIENCEJ nie pomoge, za mało znam się
Sprzęgło pasuje zdaje się od Cienkocienko 700 /a może malucha bis?/, więc jakaś regeneracja jest bez sensu, jak nowe ze grosze...
Zawory ciekawe czy miały akcję serwisową na koniki/dźwigienki. Mój z 2011 miał przy 40 tys. jeszcze za Włocha.
Wyreguluj śrubkami i już - o łańcuchach żeby dzwoniły nie słyszałem...
WIENCEJ nie pomoge, za mało znam się
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Co do kosztów w PL to jest żenada.
Porównam do Niemczech:
V85 Tt
10 tys km
Polska minimum 1000 zł
Niemcy 219 euro i motocykl jak chcesz w zastępstwie -akurat Aprilia była.
I tutaj i tutaj kupujesz materiały w serwisie.
Serwis na 20 tys naprawdę po stronie niemieckiej już dopuszczam do myśli.
Porównam do Niemczech:
V85 Tt
10 tys km
Polska minimum 1000 zł
Niemcy 219 euro i motocykl jak chcesz w zastępstwie -akurat Aprilia była.
I tutaj i tutaj kupujesz materiały w serwisie.
Serwis na 20 tys naprawdę po stronie niemieckiej już dopuszczam do myśli.
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Po ostatniej rozmowie z serwisem w okolicy Wrocławia:
To stwierdziłem że nie będę już rozmawiać z serwisem.
To stwierdziłem że nie będę już rozmawiać z serwisem.
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Oto przykład
Witam
Nawiązaniu do rozmowy telefonicznej proszę o podanie ceny:
Nowego całego zestawu sprzęgła i kosztu wymiany.
Oraz nowego łańcucha rozrządu (orginał, zamiennik) i kosztu wymiany.
W motocyklu Moto guzzi stelvio 1200 z 2011r
Przebieg 60tyś.
Vin.
Czy jest szansa odwiedzić się czy miał jakąś akcję serwisową?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Witam
Nawiązaniu do rozmowy telefonicznej proszę o podanie ceny:
Nowego całego zestawu sprzęgła i kosztu wymiany.
Oraz nowego łańcucha rozrządu (orginał, zamiennik) i kosztu wymiany.
W motocyklu Moto guzzi stelvio 1200 z 2011r
Przebieg 60tyś.
Vin.
Czy jest szansa odwiedzić się czy miał jakąś akcję serwisową?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Odp.
sprzęgło kompletne - 703 funty + VAT
wymiana 2200-2500 ( tak biorę w BMW , a tu będzie podobnie)
łańcuchy po 63 funty + VAT i tam warto by było przy tym przebiegu tez wymienić prowadnice - cena ok. 10 f. , (potrzebne 4 sztuki).
Robota ok. 800zł.
Kosztorys RB nie obejmuje regulacji zaworów, synchro , kompa itd...
Tak na szybko , to zamienników.... nie widzę.
Z vatem może być że się uda - niekiedy zostaje tylko różnica 3 procent do dodania , jeśli są na euro vacie, czyli by było +3% VAT
Pozdrawiam.
sprzęgło kompletne - 703 funty + VAT
wymiana 2200-2500 ( tak biorę w BMW , a tu będzie podobnie)
łańcuchy po 63 funty + VAT i tam warto by było przy tym przebiegu tez wymienić prowadnice - cena ok. 10 f. , (potrzebne 4 sztuki).
Robota ok. 800zł.
Kosztorys RB nie obejmuje regulacji zaworów, synchro , kompa itd...
Tak na szybko , to zamienników.... nie widzę.
Z vatem może być że się uda - niekiedy zostaje tylko różnica 3 procent do dodania , jeśli są na euro vacie, czyli by było +3% VAT
Pozdrawiam.
Re: Stelvio 2011 serwis przy 60tyś
Oooo... widzę Wrocław przeszedł na funty
Też mam taki przebieg i potrzeby wymiany łańcuchów, prowadnic itd na szczęście nie widzę.
Dopytaj w Polmotorze - to dałoby obraz poziomu cen w warsztacie, który zajmuje się Guzzi. W złotówkach...
Też mam taki przebieg i potrzeby wymiany łańcuchów, prowadnic itd na szczęście nie widzę.
Dopytaj w Polmotorze - to dałoby obraz poziomu cen w warsztacie, który zajmuje się Guzzi. W złotówkach...