Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

DDBreva
Posty: 199
Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

Post autor: DDBreva » 19 maja 2020, 11:55

Trochę techniki - tej technicznej nie zaszkodzi - jak mawiają.
CARC - zawieszenie tył.
O co z tym chodzi zmiesz8
https://web.archive.org/web/20090123112 ... /Index.htm
Może się przyda.
pzdr

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 410
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

Post autor: zqubaniec » 19 maja 2020, 14:09

Szkoda, że po chińsku wszystko i do tego z hieroglifami :D

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1374
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

Post autor: adamigo » 20 maja 2020, 00:44

Dajcie mi czasu dni parę i rozkminię - mam ambicje językowe i bardzo lubię, jak ktoś udowadnia, że jego ogonek jest lepszy, niż taki jakiś nie jego:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Witka
Posty: 116
Rejestracja: 02 lut 2018, 20:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

Post autor: Witka » 20 maja 2020, 07:05

zqubaniec pisze:
19 maja 2020, 14:09
Szkoda, że po chińsku wszystko i do tego z hieroglifami :D
Eee...no zdjęcia i rysuneczki faaajne skoczek2
MG Bellagio 2011 Aquila Nera ---> MG Nevada 2011 White Pearl ---> MG Nevada 2011 Aquila Nera ---> MG V7 III Carbon---> V7 850 Stone

jkstanley
Posty: 62
Rejestracja: 04 lut 2018, 12:00
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Zawieszenie tył 850, 1100, 1200 CARC vs BM...

Post autor: jkstanley » 25 maja 2020, 18:45

system CARC podobnie jak Paralever BMW zmniejsza efekt oddziaływania wału napędowego na ugięcie tylnego zawieszenia przy przyspieszaniu. W uproszczeniu niweluje przysiadanie tylnego zawieszenia przy przyspieszaniu tu s bardziej przyswajalnym dialekcie;
https://www.cyclechaos.com/wiki/BMW_Paralever

MIŁEJ LEKTURY :-)

ODPOWIEDZ