Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Gmole Breva 750
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Gmole Breva 750
Chciałem mieć gmole (swoją drogą zawsze mnie ciekawiło skąd ta nazwa i do dziś nie wiem ... ).
Są przydatne ze względów praktycznych - ewentualne postojowe gleby i dla mnie estetycznych - po prostu podobają mi się, i jeszcze można sobie lampki n nich zawiesić
Jako że trudno znaleźć do Brewki 750, postanowiłem poszperać o podpasować.
Padło na wyrób Givi go MG V9.
Gość w sklepie twierdził że nie będą pasować, a mi na pierwszy rzut oka wyglądało że jak najbardziej będą.
I ... BINGO!
Pasują jak fabryczne (musiałem tylko oryginalne tulejki dystansowe Givi zamienić na 5 mm dłuższe).
Rozstaw śrub w ramie identyczny w małej Brevce i V9.
A tak wyszło:
Są przydatne ze względów praktycznych - ewentualne postojowe gleby i dla mnie estetycznych - po prostu podobają mi się, i jeszcze można sobie lampki n nich zawiesić
Jako że trudno znaleźć do Brewki 750, postanowiłem poszperać o podpasować.
Padło na wyrób Givi go MG V9.
Gość w sklepie twierdził że nie będą pasować, a mi na pierwszy rzut oka wyglądało że jak najbardziej będą.
I ... BINGO!
Pasują jak fabryczne (musiałem tylko oryginalne tulejki dystansowe Givi zamienić na 5 mm dłuższe).
Rozstaw śrub w ramie identyczny w małej Brevce i V9.
A tak wyszło:
V50 II, Galletto 192
- adamigo
- Posty: 1373
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Gmole Breva 750
Estetyka prima sort, ale śmiem twierdzić, że ochronią tylko przy upadku z bocznej stopki. Każdy wektor ze składową wzdłuż motoru ugnie je i taki będzie finał. Żeby one naprawdę pomogły przy wywrotce dynamicznej, należałoby je połączyć wspólną poprzeczką. Wyłożyłem się dziesiątki razy, nie to żebym "zęby zjadł" w temacie, ale gmol sukcesywnie przetarłem na wylot:) A, no i chlubiłem się swego czasu, że w czasie ślizgu po ancfalcie wyłączam zapłon, żeby pompa nie zaciągnęła wiatru:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Gmole Breva 750
Rozwiązanie rynkowe, nie wymyśliłem go tylko zastosowałem.
Z reszta napisałem przecież że chroni przed parkingową glebą, a nie, że można w ślizgu 50m przejechać i nawet lusterek nie zarysować.
Z reszta napisałem przecież że chroni przed parkingową glebą, a nie, że można w ślizgu 50m przejechać i nawet lusterek nie zarysować.
V50 II, Galletto 192
- adamigo
- Posty: 1373
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Gmole Breva 750
Słusznieś napisał - a ja podpowiadam, którędy droga do apgrejdu:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Gmole Breva 750
Z drugiej strony chyba lepiej zgiąć gmola niż zgiąć ramę za pomocą gmola
Założyłem dokładnie te same gmole do V9 właśnie na wypadek głupiej parkingówki.
śmierć wrogom włoszczyzny
Re: Gmole Breva 750
To obco brzmiące słowo ma polski, przedwojenny rodowód i jest niczym innym jak skrótowcem: Gięta Metalowa Osłona Lędźwi - czyli gmol.Sello pisze: ↑17 mar 2020, 19:26Chciałem mieć gmole (swoją drogą zawsze mnie ciekawiło skąd ta nazwa i do dziś nie wiem ... ).
Są przydatne ze względów praktycznych - ewentualne postojowe gleby i dla mnie estetycznych - po prostu podobają mi się, i jeszcze można sobie lampki n nich zawiesić
Jako że trudno znaleźć do Brewki 750, postanowiłem poszperać o podpasować.
Padło na wyrób Givi go MG V9.
Gość w sklepie twierdził że nie będą pasować, a mi na pierwszy rzut oka wyglądało że jak najbardziej będą.
I ... BINGO!
Pasują jak fabryczne (musiałem tylko oryginalne tulejki dystansowe Givi zamienić na 5 mm dłuższe).
Rozstaw śrub w ramie identyczny w małej Brevce i V9.
Breva 750