Na początku odkręcasz element (maskownicę) nr 7 śrubami nr 8 oraz nakrętkę nr 10, ona właśnie trzyma klakson (przynajmniej u mnie).
Jeśli chodzi o zbiornik - śruby nr 3 nie ruszasz.
Ogólnie są dwie. Jedna po prawej, druga po lewej stronie które trzymają gumy, wkręcone w ramę. Są pod zbiornikiem. Nie ma do nich dostępu z zewnętrz.
W nie wsunięty jest przód zbiornika. Zbiornik odkręcasz śrubą nr 7 i wysuwasz powoli w stronę siedziska wraz z boczkami nr 2 i 4.
Jak będzie potrzeba to podam namiar do siebie.
Działaj.
Pzdr
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Stokrotne dzięki !!!
Jak tylko będę miał chwilę to wymienię filtry i oleje
reszta była zrobiona jesienią u mechanika (tj zawory i uszczelnienie lag)
mam już założony uchwyt do navi i poprowadzone zasilanie oraz zasilanie do kamery
(jakiś czas temu kupiłem kamerę, nie miałem jej nałożonej ale chyba warto)
mam nadzieję, że od drugiej połowy marca będzie można już regularnie wyjeżdżać
Jak tylko będę miał chwilę to wymienię filtry i oleje
reszta była zrobiona jesienią u mechanika (tj zawory i uszczelnienie lag)
mam już założony uchwyt do navi i poprowadzone zasilanie oraz zasilanie do kamery
(jakiś czas temu kupiłem kamerę, nie miałem jej nałożonej ale chyba warto)
mam nadzieję, że od drugiej połowy marca będzie można już regularnie wyjeżdżać
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę