Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
wymiana filtra paliwa BREVA 1100
wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Cześć. Czy ktoś z Was wymieniał filtr paliwa w Brevie 1100? Jaka jest kolejność czynności które należy wykonać żeby dobrać się do filtra? z góry dziękuję za wskazówki
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- kowaskirajd
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Cześć .filterek masz w zbiorniku paliwa w układzie z pompą .trzeba zdjąć bak najlepiej pusty ,odpiąć przewód od pompy ,uważaj abyś nie złamał króćca pompy bo wtedy pompa do wymiany i poważny wydatek.Jak bak na stole to odkręcamy śruby mocujące pompkę i delikatnie wyjmujemy z baku ,zmieniamy filtr uważając aby był właściwy kierunek .Powodzenia.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
dzięki za wskazówki
muszę przyjrzeć się jak to wygląda na moto
które przewody rozłączyć, tu gdzie jest trójnik?
filtr kupiłem ale chyba muszę zamówić jeszcze uszczelkę pod pompę
muszę przyjrzeć się jak to wygląda na moto
które przewody rozłączyć, tu gdzie jest trójnik?
filtr kupiłem ale chyba muszę zamówić jeszcze uszczelkę pod pompę
- Załączniki
-
- bak.JPG (46.39 KiB) Przejrzano 2497 razy
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- kowaskirajd
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Uszczelka jest gumowa i jak jej nie uszkodzisz przy demontażu to nie trzeba wymieniać.Po zdjęciu siedzenia widać jakie przewody odpiąć od trójnika,kostkę od zasilania pompki i paliwowy od króćca po uniesieniu baku .Pozdrawiam.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
dzięki, jak tylko zrobi się troszkę cieplej (w garażu) to zabieram się za robotę
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Zakoś żonce suszarkę do włosów i ogrzej te złącza deczko, węże robią się elastyczniejsze i mniej szans, że uszkodzisz złączki. Szarpanina na sztywno to spore ryzyko że utkniesz w pół roboty .
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
ok, dzięki za cenną uwagę , (na wyposażeniu garażu jest suszarka- wycofana z eksploatacji przez małżonkę )
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
Marcin, jeszcze coś.
Suszarka na pewno się przyda.
Odkręć śrubę zbiornika. Powolutku porozłączaj przewody, w tym aku i najważniejsze odkręć dwie maskownice (części owiewki) od przodu zbiornika, te pomiędzy nim a chłodnicą oleju, bo można je połamać gdy będziesz unosił zbiornik. Łącznie ok 4 wkrętów, 1 nakrętki na klaksonie i wysuń zbiornik w stronę siedziska. Część przednia zbiornika jest mocowana na wcisk, na gumach.
Później trzeba dobrać się do wnętrza zbiornika, od spodu do pompy paliwa. Kilka wkrętów.
Aha. Aby lżej poszło rozłączenie przewodu paliwowego od zbornika, odłącz primo kostkę zasilająca pompę, a później zakręć na chwilę rozrusznikiem, aby zeszło ciśnienie z przewodu.
Jak cos to pisz. Co nieco w brevie grzebałem.
Pzdr.
Suszarka na pewno się przyda.
Odkręć śrubę zbiornika. Powolutku porozłączaj przewody, w tym aku i najważniejsze odkręć dwie maskownice (części owiewki) od przodu zbiornika, te pomiędzy nim a chłodnicą oleju, bo można je połamać gdy będziesz unosił zbiornik. Łącznie ok 4 wkrętów, 1 nakrętki na klaksonie i wysuń zbiornik w stronę siedziska. Część przednia zbiornika jest mocowana na wcisk, na gumach.
Później trzeba dobrać się do wnętrza zbiornika, od spodu do pompy paliwa. Kilka wkrętów.
Aha. Aby lżej poszło rozłączenie przewodu paliwowego od zbornika, odłącz primo kostkę zasilająca pompę, a później zakręć na chwilę rozrusznikiem, aby zeszło ciśnienie z przewodu.
Jak cos to pisz. Co nieco w brevie grzebałem.
Pzdr.
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
dzięki za szczegóły
mam jeszcze pytanie
rozumiem, że zbiornik jest przykręcony tylko śrubą schowaną pod siedzeniem?
a śruba (nr 3) widoczna na schemacie?
czy po rozłączeniu przewodów - trójnika będzie leciało paliwo?
mam jeszcze pytanie
rozumiem, że zbiornik jest przykręcony tylko śrubą schowaną pod siedzeniem?
a śruba (nr 3) widoczna na schemacie?
czy po rozłączeniu przewodów - trójnika będzie leciało paliwo?
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
Re: wymiana filtra paliwa BREVA 1100
piszesz coś o nakrętce przy klaksonie, za bardzo nie rozumiem
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę