Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

tylna piasta i mocowanie szprych w Stelvio

borch
Posty: 2
Rejestracja: 10 lip 2018, 10:48

tylna piasta i mocowanie szprych w Stelvio

Post autor: borch » 11 lip 2018, 15:47

Dzień dobry,
Widział ktoś coś takiego? Odkryłem podczas ostatniego mycia. Cztery szpychy (stosunkowo blisko siebie) mają wyszczerbione gniazda na piaście. Niebezpieczne to, czy tylko obserwować i jeździć? Nie pamiętam żebym wjechał w jakąś dziurę. Śladów na feldze i oponie nie ma. Zna ktoś speca od szprych żeby ewentualnie skontrolować i dociągnąć?
Pozdrawiam,
Sławek

Obrazek
Obrazek

P.S. Jak wstawić zdjęcie z google drive lub zdjęć google?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1368
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: tylna piasta i mocowanie szprych w Stelvio

Post autor: adamigo » 11 lip 2018, 20:32

Wstawiasz fotki tak, że jak już masz album widoczny, klikasz "Manage in google photos" a potem otwierasz zdjęcie i klikasz na nim "kopiuj adres zdjęcia" - i tu go wklejasz za pomocą tej ikonki, dziewiątej u góry.

To ciekawe, pierwsza fota sugeruje że to od hamowania, a druga - że od przyspieszeń. Luźnawe szprychy - pouderzaj w nie kluczem płaskim, może usłyszysz różne tonacje.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

borch
Posty: 2
Rejestracja: 10 lip 2018, 10:48

Re: tylna piasta i mocowanie szprych w Stelvio

Post autor: borch » 13 lip 2018, 13:57

Rzeczywiście szprychy brzmią inaczej. Przyznam, że ostatni raz świadomie sprawdzałem na koniec zeszłego sezonu. Nie wiem czy brzęczenie teraz to kwestia luzów sprzed czy po wykruszeniu.
Sławek

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1368
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: tylna piasta i mocowanie szprych w Stelvio

Post autor: adamigo » 13 lip 2018, 21:31

Nie obejdzie się bez zdjęcia opony, co? Tam masz nyple w feldze kontrowane pewnie i z oringami, coby bezdętkowość można było uprawiać. Ogólnie nie przejmowałbym się tym śmiertelnie - owszem, warto naciągnąć w najbliższym czasie, ale może właśnie przy zmianie opony , a póki co byle tylko kontrolka nieświeciłą Ci się w głowie, odwijaj ciut mniej. Włącz tryb ekonomiczny, na światłach w mieście i tak nadal będziesz pierwszy:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ODPOWIEDZ