Witam bardziej doświadczonych kolegów Gutkowców.
Mój Norge ma troszkę za wysokie wolne obroty biegu jałowego (1800 obr/min). Jak cofnie się manetkę o ok 20st to spadają do 1200. Jednak w położeniu "zero" obroty wskakują na 1800. Wymieniony został czujnik położenia przepustnicy (teraz jest bez potencjometru). Czy ktoś ma pomysł jak obniżyć obroty? Dziękuję za pomoc.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Norge 1200 wolne obroty
Re: Norge 1200 wolne obroty
Proponuję, jeśli jest taka możliwość, pomajstrować przy lince gazu. Odkątrować, poluzować, zakątrować
Re: Norge 1200 wolne obroty
Jesli linka gazu nigdzie sie nie przycina to regulacje mozna zrobic czujnikiem polozenia przepustnicy. Po poluzowaniu srub przestawia sie go w prawo lub lewo do wymaganych obrotow.radek_pt pisze: ↑18 maja 2018, 12:21Witam bardziej doświadczonych kolegów Gutkowców.
Mój Norge ma troszkę za wysokie wolne obroty biegu jałowego (1800 obr/min). Jak cofnie się manetkę o ok 20st to spadają do 1200. Jednak w położeniu "zero" obroty wskakują na 1800. Wymieniony został czujnik położenia przepustnicy (teraz jest bez potencjometru). Czy ktoś ma pomysł jak obniżyć obroty? Dziękuję za pomoc.
Ale.... nie kazdy czujnik ma te owalne otwory i trzeba je sobie samemu wyfrezowac/rozwiercic i otrzymujemy czujnik z regulacja.
Tak jak na tym zdjeciu z internetu:
https://i.ebayimg.com/images/g/mEMAAOSw ... 25.jpg
Re: Norge 1200 wolne obroty
Witam,
dziękuję wszystkim za pomoc. Okazało się, że linki są ok. Problem tkwił w synchronizacji wstrysków. Regulacja na wakuometrach pomogła.
dziękuję wszystkim za pomoc. Okazało się, że linki są ok. Problem tkwił w synchronizacji wstrysków. Regulacja na wakuometrach pomogła.