Witam od paru dni próbuje ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu w M-G V35 II dzisiaj po kolejnej próbie motocykl normalnie przyśpieszał do 5 tys obr/min po czym zaczął przerywać, następnie po przekroczeniu 5,5-6 tys mocno przyśpieszał aż do 7 tys. Czy to oznacza dalej źle ustawiony zapłon czy może być inny problem ?
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
problem z V35
RE: problem z V35
to przerywanie następuje z dużą częstotliwością po prostu "pierdzi" tak jakby w tym zakresie obrotów "wypadał" zapłon, czy zabrudzone albo źle wyregulowane gaźniki mogły by wywołać taki efekt ?
RE: problem z V35
Czy sprawdzasz zapłon lampą stroboskopową? Jeśli nie to statyczne ustawienie może niewiele tobie dać. Gaźniki jeśli w pewnym zakresie przepływu powietrza będą mieć zakłucenia w rozpylaniu paliwa to możesz mieć dokładnie takie objawy. Na przykładzie wyścigowego mini, w gaźniku kolega nie włożył jednego oringu uszczelniającego dyszę główną. Łapało lewe powietrze i zubożało mieszankę na wyskich obrotach i w zakresie max obciążenia (dziewczyna która tym się ściga używa tylko dwóch pozycji, jakich możecie się domyślać), mało mocy i odgłos jakby jednocylindrówka. Po założeniu oringu rakieta, nie mogli jej dogonić.
Zapłon:
Zaznacz korektorem miejsca gdzie powinno strzelać z lampą strobo sprawdź czy masz punkt w dobrym miejscu. Najważniejsze żeby oba cylindry miały takie samo wyprzedzenie zapłonu w odpowiednim miejscu
Zapłon:
Zaznacz korektorem miejsca gdzie powinno strzelać z lampą strobo sprawdź czy masz punkt w dobrym miejscu. Najważniejsze żeby oba cylindry miały takie samo wyprzedzenie zapłonu w odpowiednim miejscu