Ktos pisze: Phi .... proste.
Jedz do serwisu
- w sensie musisz wymienic to
to czerwone ze zdjecia. Popularnie zwane zaplonem
bezstykowym - plytka impulatora (a raczej
impulsatorow) .
Masz akurat znacznie fajniejszy wg mnie patent
niz to ze zdjecia TUTMO. Spelnia ta sama funkcje
ale u Ciebie oba impulsatory sa malutkie i
zatopione w czerwonym plastiku, o ile sie nie
myle patent i wytworca hiszpanski (moj ulubiony
aaa Motoplat - juz mi sie przypomnialo) obu
sterownikow elektornicznych pod siedzonkiem
rowniez.
Nie bardzo masz wybor, czesc jest nienaprawialna,
jesli oba moduly elektorniczne masz dobre to
zainwestuj w oryginal.
[ Uwaga - palec impulsatora na walku rozrzadu
wystepuje osobno, uwazaj zebys nie zgubil lub cos
podobnego bo jest fabrycznie bardzo trudny do
zdobycia. ]
Wlasnie dlatego - kiedys o tym pisalem - ten typ
zaplonu musi jezdzic na komplecie oryginalnym :
plytka z impulsatorami + moduły + cewki. Inaczej
konczy sie to tak jak u Ciebie.
{zanim ktos naukowo tu zacznie wywody: mam na
mysli oryginal albo elementy o identycznych
parametrach jak oryginalne, ale skoro malo kto
normalny jest wstanie to pomierzyc, zwiesic sie,
szukac , dopasowywac i uzyskac stopien
oryginalnosci fabrycznej - ten tok rozumowania tu
pomijam
jak ktos jest elektronikiem z
zamilowania i powolania to pewnie da rade }
Druga wersja ktora mozesz zrobic jako normalny
uzytkownik - wydu..ić wszystko i zrobic na
przerywaczach, plytke da sie zakrecic w to samo
miejsce co sliczna czerwona z impulsatorami.
Niemniej jest jedna zagwozdka - musisz wywalic
ten "palec indukcyjny" ktory jest na koncu walka
rozrzadu, a zamiast niego wstawic krzywki z
pryspieszaczem - tylko tez je trzeba miec
No i zostanie zwykly uklad zaplonowy bez
elektroniki - co tez ma wady jak wiesz...
Ja bym uzupelnil do oryginalu i dal se na luz, to
jest fajne rozwiazanie calkowicie bezobslugowe i
pada tylko 1 x na 20 lat, wg moich obliczen.