Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V65 strzela na jednym cylindrze CD
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Pamiętaj, kup też włoską cynę. Bez niej luty szlag trafi raz-dwa Nie ma to jak oryginał!
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Tutmo jak Tatus Muminka za mlodu: nie kto i co ?
ale dlaczego i jak?
Eh Tutmo - wyluzuj sie, obejrzyj wreszcie ten film.... Ja tu zyje w przeswiadczeniu ze u Was w Brytfanii to standard i dlatego tak pitolicie....
A tu nic....
"Jedz do serwisu" to tzw DOGMAT, I nie znaczy sie "jedz do mnie" - ino idz w kierunku oryginalu.
A serwisow Panie to w calej unii dostatek, mozna kupowac gdzie sie chce..
Najpewniej na ibaju i alledrogo
I nie torpeduj dobrej rady tylko dlatego zem mechanior - tak robie bo tak lubie.
Jak mi sie zachce robic doktorat na konstruowaniu czegos tam to bede w dziale konstrukcyjnym fabryki w Mandello siedzial a nie tracil czas na daremne rozmyslania w garazu na starym motocyklem -z czego cos dobrac i dopasowac.
Ja tam lubie miec MOTO GUZZI - wiec nie kasztanie gownami tylko dlatego ze przypomina traktor i niektorym sie wydaje ze bedzie jezdzic na byle czym. Owszem , bedzie ale byle jak.
A ja byle jakosci nie lubie.
Wiec jesliscie tacy madrzy - to zaproponujcie alternatywny uklad zaplonowy koledze, taki co bedzie dzialal co najmniej tak dobrze jak fabryczny, do tego bedzie tani, latwo dostepny i mozna samemu w garazu zamontowac.
A mnie personalnie jak narazie srednio intersuje ile w tej elektronice tych malych co to jest ich po 100 we wszystkim - zapomnialem jak sie nazywaja. Ma dzialac dobrze i finito.
ale dlaczego i jak?
Eh Tutmo - wyluzuj sie, obejrzyj wreszcie ten film.... Ja tu zyje w przeswiadczeniu ze u Was w Brytfanii to standard i dlatego tak pitolicie....
A tu nic....
"Jedz do serwisu" to tzw DOGMAT, I nie znaczy sie "jedz do mnie" - ino idz w kierunku oryginalu.
A serwisow Panie to w calej unii dostatek, mozna kupowac gdzie sie chce..
Najpewniej na ibaju i alledrogo
I nie torpeduj dobrej rady tylko dlatego zem mechanior - tak robie bo tak lubie.
Jak mi sie zachce robic doktorat na konstruowaniu czegos tam to bede w dziale konstrukcyjnym fabryki w Mandello siedzial a nie tracil czas na daremne rozmyslania w garazu na starym motocyklem -z czego cos dobrac i dopasowac.
Ja tam lubie miec MOTO GUZZI - wiec nie kasztanie gownami tylko dlatego ze przypomina traktor i niektorym sie wydaje ze bedzie jezdzic na byle czym. Owszem , bedzie ale byle jak.
A ja byle jakosci nie lubie.
Wiec jesliscie tacy madrzy - to zaproponujcie alternatywny uklad zaplonowy koledze, taki co bedzie dzialal co najmniej tak dobrze jak fabryczny, do tego bedzie tani, latwo dostepny i mozna samemu w garazu zamontowac.
A mnie personalnie jak narazie srednio intersuje ile w tej elektronice tych malych co to jest ich po 100 we wszystkim - zapomnialem jak sie nazywaja. Ma dzialac dobrze i finito.
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Adam no i nawet włoską lutownicę kupię a jak będzie trzeba to i zatargam go do Włoch dla pewności żeby tylko bidulka zaczeła w końcu pykać jak powinna
Może juz w tym tygodniu zorganizuje ten impulsator i w sobotę będzie slychać efekt o którym napewno dam znać......
Tymczasem DZIĘKUJĘ ZA ZAJĘCIE SIĘ MOIM PROBLEMEM DRODZY KLUBOWICZE, BARDZO DZIĘKUJĘ !! ^adam_r100gs napisaďż˝/a:
Może juz w tym tygodniu zorganizuje ten impulsator i w sobotę będzie slychać efekt o którym napewno dam znać......
Tymczasem DZIĘKUJĘ ZA ZAJĘCIE SIĘ MOIM PROBLEMEM DRODZY KLUBOWICZE, BARDZO DZIĘKUJĘ !! ^adam_r100gs napisaďż˝/a:
Ktos pisze: Pamiętaj, kup też włoską cynę. Bez niej luty
szlag trafi raz-dwa Nie ma to jak oryginał!
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
dera napisaďż˝/a:
Jak się kupuje moto i ma ono iść na tor to pierwsze co się robi to silnik w pył zestaw podkłądek dystansowych i do dzieła. Wtedy zaczyna to śmigać. Dane mam z pierwszej ręki.
Kubus nie unoszę się, tylko czasem wyczuwam sarkazm w twoich postach...
Oczywiście doświadczenia nie da się kupić więc chylę czoła. Tutaj mam dobrego nauczyciela, co i na gutkach dwadzieścia lat temu przestał się ścigać (śledziony też przez to nie ma). Uczę się od niego o moto i strzelać daaaaaaaaaleko.
Ciekaw jestem czy te akcesoria co koledze bez nika poleciały da się kupić z ręki MG czy trzeba szukać gdzie indziej.
Jeśli chodzi o systemy zapłonowe i zamienniki to nawet od cienko cienko da się założyć tylko wszystko zależy od samozaparcia montera. Sam walczyłem z XT i skończyło się na uruchomieniu na oryginale bo nic charakterystyką nie podchodziło. Problem tylko w parametrach wyprzedzenia zapłonu, na upartego można zrobić bez ruchomego miejsca iskry, tylko szkoda wału.
Ducati jak wiele innych motocykli składa się na linii produkcyjnej. Na tej linii w większości pracują kobiety, przerzucają te rupcie, wkładają podzespoły i kręcą wszystko kluczami pneuhydraulicznymi. Efekt jest niezły, silnik pracuje. Ale jak się weźmie serwisówkę ducaty i zagłębi w parametry dystansowania poosiowego skrzyni biegów, którą składa się na 0(zero), a wał korbowy na plusie czyli ściśnięty (Jak silnik się nagrzeje to skrzynia łapie luz a wał pracuje w granicach zera luzu/nacisku. Książka ma kilkaset stron nie tylko zdjęć.Ktos pisze:
Ducatti ma takie grube i dobre serwisówki, czy
cienkie i słabe?? Pytam bom laik i ciekawy.
Jak się kupuje moto i ma ono iść na tor to pierwsze co się robi to silnik w pył zestaw podkłądek dystansowych i do dzieła. Wtedy zaczyna to śmigać. Dane mam z pierwszej ręki.
Kubus nie unoszę się, tylko czasem wyczuwam sarkazm w twoich postach...
Oczywiście doświadczenia nie da się kupić więc chylę czoła. Tutaj mam dobrego nauczyciela, co i na gutkach dwadzieścia lat temu przestał się ścigać (śledziony też przez to nie ma). Uczę się od niego o moto i strzelać daaaaaaaaaleko.
Ciekaw jestem czy te akcesoria co koledze bez nika poleciały da się kupić z ręki MG czy trzeba szukać gdzie indziej.
Jeśli chodzi o systemy zapłonowe i zamienniki to nawet od cienko cienko da się założyć tylko wszystko zależy od samozaparcia montera. Sam walczyłem z XT i skończyło się na uruchomieniu na oryginale bo nic charakterystyką nie podchodziło. Problem tylko w parametrach wyprzedzenia zapłonu, na upartego można zrobić bez ruchomego miejsca iskry, tylko szkoda wału.
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Panowie. Dostałem od kolegi Ozzibern linka na strone e-baya i tam nówka sztuka za 40euro z przesyłką pod drzwi . Juz sie zarejestrowałem i jutro tylko dla spokojności zadzwonie na Spławie do serwisu M-G w Poznaniu spytać ile to u nich kosztuje i raczej bedę brał bo to chyba dobra cena ????
DZIEKUJĘ ZA POMOC I DAM ZNAĆ CO SIĘ DZIEJE
ps: Fajnie mieć taki wyjątkowy sprzęt jak M-Guzzi bo człowiek zawsze może liczyć na waszą pomoc
DZIEKUJĘ ZA POMOC I DAM ZNAĆ CO SIĘ DZIEJE
ps: Fajnie mieć taki wyjątkowy sprzęt jak M-Guzzi bo człowiek zawsze może liczyć na waszą pomoc
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
kubus_Ca_ev napisaďż˝/a:
Proszę bardzo: http://www.elektronik-sachse.de/ Nie spełnia tylko jednego warunku. Nie jest tani. Mam u siebie taki i od 20 lat ( ) nie miałem z nim problemu.Ktos pisze: Wiec jesliscie tacy madrzy - to zaproponujcie
alternatywny uklad zaplonowy koledze, taki co
bedzie dzialal co najmniej tak dobrze jak
fabryczny, do tego bedzie tani, latwo dostepny i
mozna samemu w garazu zamontowac.
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Ok Rocker, 300 ojroków to moim zdaniem przegięcie za optoelektrykę. Jeśli ktoś ma coś anty odśrodkowemu regulatorowi musi pakować skomplikowaną elektronikę, ale jeśli niema nic przeciwko to z wykorzystaniem oryginalnego reglera można założyć tci hondy czy innej japonii z lat 80-tych i będzie działało. Mogę podesłać komuś co i jak. Części też mogę zdobyć...
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Tutmosis napisaďż˝/a:
W pełni się zgadzam. Ale pierdalnął mi jeden motoplat (chyba mu minęło 20 lat ) a gość, który mi to naprawiał dodatkowo zgubił magnesik impulsatora (nawet w autoryzowanych serwisach nie do kupienia). No i znalazłem taki rozwiązanie. Może nie tanie ale jak dotąd niezawodne. Dodam, że koszt dwóch takich motoplatów (oryginalnych) to podobny wydatek a materiały i technologia w nich zastosowana to jak z początków CCCP (według elektronika, bo ja się na tym aż tak nie znam).Ktos pisze: Ok Rocker, 300 ojroków to moim zdaniem przegięcie
za optoelektrykę.
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
Dla porownania cen: fabrycznie miedzy 65 a 80 EURO,
nie chcialo mi sie sprawdzac wg rocznika i modelu, jakies male roznice sa...
Nie wiem po wiela tam na ibaju macie se sprawdzcie.
(Info dla zlosliwcow: NIE MAM NA STANIE)
RE: V65 strzela na jednym cylindrze CD
ten z włoskiego ebaja rózni sie od mojego NIESTETY i obawiam sie ze tam jest inne ustawienie zaplonu i cos bedzie nie tak. Tu jest link do niego i mozna porownac z moim
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=220583293033&Category=126575& _trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=220583293033&Category=126575& _trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1