Spokojnie, jesli nie uda mi sie dostac głowicy to bede ratował stara. Jeden facet ma w schwajcari, tez mu sie urwał zawór tylko w lewym garze i przerobił na 2 zawory i ma do sprzedania wiec juz jest jakas nadzieja i u sasiadów w DE tez jest ale to juz miej pewne.
Ale dzieki wszystkim;]
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Problem z głowica
RE: Problem z głowica
Przyslij zdjecia mailem, pokombinuje z moimi fachowcami od regeneracji nienaprawialnych glowic i zobaczymy co i jak... Nie takie rzeczy sie tu naprawia.
(2010-04-09 08:46:46) Wiadomość została zmodyfikowana
(2010-04-09 08:46:46) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 08:46 przez kubus_Ca_ev__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Problem z głowica
Wielkie dzieki za propozycje, ale znalazłem wczoraj taka głowice w szwajcari i jestem na etapie sciagania jej jakos do polski, facet jest wporzadku, sam ma Lario tylko on przerobił swoje na 2 zawory po tym jak mu sie urwał jeden w lewej glowicy a prawa cała, juz czeka na mniesmiech6 wiec bedzie orginałsmiech6 mam nadzieje zrobic Gutka i pojawic sie na jakims spotkaniu!
RE: Problem z głowica
Oj już myślałem ze się nie uda ale jednak, dorwałem głowice do mojego Lario i jest już u mnie. Mogę powiedzieć niemożliwe ale się udało. szukania było smiech6 teraz tylko składać smiech6
RE: Problem z głowica
Następnym razem gdy będziesz miał problemy z głowicami w Lario, proszę się zgłosić.
Mam ten temat przerobiony na wskroś, nawet przy skrajnie beznadziejnych sytuacjach.
Podejrzewam że tą głowicę z tą nieszczęsną tulejką również uda się odratować.
Mam ten temat przerobiony na wskroś, nawet przy skrajnie beznadziejnych sytuacjach.
Podejrzewam że tą głowicę z tą nieszczęsną tulejką również uda się odratować.
RE: Problem z głowica
Pozwolę sobie zauważyć,że stopień demontażu głowicy 4V widoczny na zdjęciach kol.ze Słupska jest za niski by ocenić jej (głowicy) przydatność do dalszego montażu.Ponieważ zawory wyglądają na używane,należy przede wszystkim zdjąć zabezpieczenia i ocenić ich zużycie oraz rozklepanie rowków (zniekształcenie promienia) oraz zmierzyć wydłużenia zaworów pamiętając o tym,że urwanie zaworu jest główną bolączką Imola II,Monza II i Lario.Należy także sprawdzić kg.przy ugięciu sprężyn oraz równy stopień spr.obydwu głowic silnika.
Pozdr.
(2010-05-30 13:42:26) Wiadomość została zmodyfikowana
Pozdr.
(2010-05-30 13:42:26) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 13:42 przez aquila2__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Problem z głowica
Jak najbardziej zgadzam się z tym! I już się przekonałem jak jest to delikatne, wiec na pewno teraz przed założeniem sprawdzę głowice.
Dzięki i Pozdrawiam!
Dzięki i Pozdrawiam!
RE: Problem z głowica
A nie zapomnij dokładnie pomierzyć grubość i dobrać uszczelki pod cyl.i głowice(w l.mn.).Na lata masz spokój(jak założyłeś dobre części).
Pozdr.
Pozdr.