Zbiorczo odpowiem
1. skrzynia działała bez problemu , ale przestała . Wysiadła bez ostrzeżenia , na wyjeździe . Wracałem 400 km na 2 biegu , zanim połapałem się , że jednak mam możliwość jego zmiany.
2. przy wyłączonym silniku i motocyklu umieszczonym na podstawce , biegu nie można zmienić .
3. w trakcie jazdy skrzynia nie wyje , nie hałasuje , jest miodzio
4. niestety przegazówka nie wystarcza . Tryby muszą być pod obciążeniem , aby doszło do zmiany biegu .
5. tak , to mój pierwszy Moto Guzzi
6. Miałem ( i mam nadal ) parę japońskich motocykli . Też się psują.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
skrzynka biegów
RE: skrzynka biegów
E, skoro to stało się tak nagle, to łożyska raczej w grę nie wejdą... Ale już wodzik - owszem. Tuż przed zmianą zachowania nie zdarzyło Ci sie depnąć zbyt mocno na dzwignię biegów? A może Ci się Cali położyła na lewej stronie, choćby delikatnie?
A co do awaryjności japonii, to nie mam doswiadczenia - jak dotąd omija mnie to szczęście Na szczęście!
A co do awaryjności japonii, to nie mam doswiadczenia - jak dotąd omija mnie to szczęście Na szczęście!
RE: skrzynka biegów
no tym razem zgadzam sie z Adamem.
-moze to byc uklad zmiany biegow
-miales podac jaka to california i rocznik.
Pytam nie bez powodu - moze zostales szczesliwym posiadaczem californi ze slynnym 1 tarczowym ceramicznym experymentalnym sprzeglem?
-zrob tak: z prawej strony na obudowie kola zamachowego kolo pedalu hamulca masz gumowy korek, wyjmij go i zobacz czy tam czysto i sucho, wloz jakis mocny srubokret i sprawdz czy da sie kolo zamachowe przesuwac w przod i w tyl. Ostroznie i nie za mocno zebys otworka nie uszkodzil - to aluminium w koncu. Oczywiscie jesli sie przesuwa to calosc do rozbiorki.
Jesli chce Ci sie troche bawic i do tego samego miec lepszy dostep to wyjmij rozrusznik i zrob to co napisalem powyzej.
Czekamy na dalszy rozwoj sytuacji.
Niemniej jedno Ci powiem - ja bym z czyms takim nie jezdzil. Bedzie tylko gorzej.
(2009-06-05 10:39:12) Wiadomość została zmodyfikowana
-moze to byc uklad zmiany biegow
-miales podac jaka to california i rocznik.
Pytam nie bez powodu - moze zostales szczesliwym posiadaczem californi ze slynnym 1 tarczowym ceramicznym experymentalnym sprzeglem?
-zrob tak: z prawej strony na obudowie kola zamachowego kolo pedalu hamulca masz gumowy korek, wyjmij go i zobacz czy tam czysto i sucho, wloz jakis mocny srubokret i sprawdz czy da sie kolo zamachowe przesuwac w przod i w tyl. Ostroznie i nie za mocno zebys otworka nie uszkodzil - to aluminium w koncu. Oczywiscie jesli sie przesuwa to calosc do rozbiorki.
Jesli chce Ci sie troche bawic i do tego samego miec lepszy dostep to wyjmij rozrusznik i zrob to co napisalem powyzej.
Czekamy na dalszy rozwoj sytuacji.
Niemniej jedno Ci powiem - ja bym z czyms takim nie jezdzil. Bedzie tylko gorzej.
(2009-06-05 10:39:12) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 10:39 przez kubus_Ca_ev__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.