Witajcie.Mam pewien problem z Brevą750.Sprzęt ma 1,5roku,4600km przebiegu.Po rozgrzaniu silnika wyrażnie słychać skrzynię biegów/na luzie,podczas postoju/.Problem znika po wciśnięciu sprzęgła.Servis mówi ,że ten typ tak ma.Czy i w Waszych Brevach750 jest podobnie?Zaznaczam ,że biegi wchodząO.K.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
hałs w skrzyni
RE: hałs w skrzyni
Hejo.
Odpisze tym razem całkowicie powaznie:
-to nie tylko ten typ tak ma ale wogole MOTO GUZZI tak ma.
Tak jest dobrze i tak ma być, a to dlatego ze:
-na zimno olej jest gestszy i troche wycisza, ale to szczegół,
-na biegu luzem obraca sie glowny walek skrzyni biegow na którym osadzona jest tarcza sprzeglowa - stad ten dźwięk, i przy tej konstrukcji tak było jest i będzie, skoro kolka zębate się kreca to troche daja Ci znac ze sa i jest im dobrze 
-po wciśnięciu dźwigni sprzegla oczywiście dzwiek zanika bo tarcze sa rozlaczone wiec walki w skrzyni biegow się nie obracaja,
-posluchaj przy okazji jak ladnie graja skrzynie w dużych silnikach 1100 np. w californii, tam skrzynia na luzie pracuje jeszcze troszke głośniej za to po wciśnięciu sprzegla dzwoni dodatkowo dwutarczowe sprzęgło
To jest jak najbardziej prawidłowy objaw i proponuje:
BADZMY Z TEGO DUMNI BO TO CECHA WLASCIWA DLA MOTO GUZZI.
I tylko dla takich układów napedowych jakie mamy w naszych MG.
I żeby nie być gołosłownym - zwroccie uwage jak DUCATISTI się chwala swoimi jazgoczącymi wielotarczowymi suchymi sprzeglami (bodajże 8 tarcz), niektórzy nawet zakładają azurowe pokrywy żeby było sprzęgło lepiej słychać i jeszcze do tego widac. I wszyscy wiedza ze tak Ducati ma i tak jest dobrze.
A ponieważ sam kiedys bardzo się stresowałem dzwiekami dochodzącymi z mojego wówczas nowego MG - to rozumiem tego typu rozterki.
Przeszlo mi jak zobaczyłem jak to jest zbudowane - CUDOWNIE.
I swietnie ze tak halasuje bo inni tego nie maja
Odpisze tym razem całkowicie powaznie:
-to nie tylko ten typ tak ma ale wogole MOTO GUZZI tak ma.
Tak jest dobrze i tak ma być, a to dlatego ze:
-na zimno olej jest gestszy i troche wycisza, ale to szczegół,
-na biegu luzem obraca sie glowny walek skrzyni biegow na którym osadzona jest tarcza sprzeglowa - stad ten dźwięk, i przy tej konstrukcji tak było jest i będzie, skoro kolka zębate się kreca to troche daja Ci znac ze sa i jest im dobrze 
-po wciśnięciu dźwigni sprzegla oczywiście dzwiek zanika bo tarcze sa rozlaczone wiec walki w skrzyni biegow się nie obracaja,
-posluchaj przy okazji jak ladnie graja skrzynie w dużych silnikach 1100 np. w californii, tam skrzynia na luzie pracuje jeszcze troszke głośniej za to po wciśnięciu sprzegla dzwoni dodatkowo dwutarczowe sprzęgło
To jest jak najbardziej prawidłowy objaw i proponuje:
BADZMY Z TEGO DUMNI BO TO CECHA WLASCIWA DLA MOTO GUZZI.
I tylko dla takich układów napedowych jakie mamy w naszych MG.
I żeby nie być gołosłownym - zwroccie uwage jak DUCATISTI się chwala swoimi jazgoczącymi wielotarczowymi suchymi sprzeglami (bodajże 8 tarcz), niektórzy nawet zakładają azurowe pokrywy żeby było sprzęgło lepiej słychać i jeszcze do tego widac. I wszyscy wiedza ze tak Ducati ma i tak jest dobrze.
A ponieważ sam kiedys bardzo się stresowałem dzwiekami dochodzącymi z mojego wówczas nowego MG - to rozumiem tego typu rozterki.
Przeszlo mi jak zobaczyłem jak to jest zbudowane - CUDOWNIE.
I swietnie ze tak halasuje bo inni tego nie maja