Ja w Brevie 850 mam:
Silnik- 10w60, 7100 M
Skrzynia i wał napędowy - 80w90, Gearbox M
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Breva 1100 "ABS" odszczurzanie
Re: Breva 1100 "ABS" odszczurzanie
Jeździłem na takim jak zaleca instrukcja ( Agip rotra) skrzynia pracowała jak należy.Na Guzzitech polecali Agip Rotr 75W90 i powiem że skrzynia pracuje jak marzenie.osjane pisze: ↑25 kwie 2024, 21:46Pierwsze co przyszło mi do głowy po zakupie to właśnie wypolerowanie kolanek wydechu. Jako, że mam dobrego kolegę, który „siedzi” na co dzień w stali nierdzewnej to wysłałem mu filmik z tymi kolankami. Powiedział, że jest to prawdopodobnie stal 304 i można ją wypolerować i to na pewno nie zaszkodzi, ale prawdopodobnie pod wpływem temperatury szybko ściemnieje. No i tak, skoro mam je wypolerować i następnie patrzeć jak one pomału ciemnieją i moją pracę szlag trafia, to im odpuściłem. Jeżeli ktoś ma inne doświadczenie z polerowaniem kolanek i po wypolerowaniu utrzymują poler na długi czas to przemyślę jeszcze raz tę kwestię.
A teraz jeszcze pomęczę trochę tema oleju do skrzyni i tylnej przekładni. W necie znalazłem takie dwie instrukcje i w każdej jest podana inna lepkość zalecanych olejów. Pomyślałem, że może zależy w jakim regionie jest moto użytkowane?
Re: Breva 1100 "ABS" odszczurzanie
Obecnie też mam z przodu i z tyłu 80w90, ale traktują to na razie jako płukankę po tym co spłynęło ze skrzyni i głównej. Docelowo chyba spróbuję jak napisał kolega powyżej i do skrzyni wleję syntetyk 75w90.
BMW R 1200 st; Yamaha MT07; MG Breva 1100