Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

ITALSKI ZAKUP

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

ITALSKI ZAKUP

Post autor: adamigo » 12 mar 2022, 17:45

Może ktoś z kolegów podpowie, kogo by tu spytać, szukam kompetentnego handlowca co sprowadza pojazdy z Włoch, chodzi mi o możliwość przyjazdu do Polski na wlasnych kołach, a być może nawet na włoskich tablicach. Tam jest jakiś myk u nich z tymi tablicami ale niewiele wiem, szukam wiedzącego.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
kowaskirajd
Posty: 85
Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: kowaskirajd » 12 mar 2022, 20:00

Spytaj kolegów z Polmotoru albo Pawła z Golubia.Pozdrawiam.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: adamigo » 14 mar 2022, 16:06

Dzięki za podpowiedź. Przy tych cenach transportu... przeczekam.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: dera » 15 mar 2022, 12:36

Adam, a na co polujesz?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: adamigo » 15 mar 2022, 17:41

A przyszlo mi do głowy kupić auto które było naszym pierwszym w rodzinie, gdy tata miał tyle lat co ja teraz, a ja jeszcze musialem chwilę poczekać nim mogłem zrobić prawo jazdy. Jak szło do żyda, rozbite, zerwałem znaczek... cierpliwie czekam na całą resztę!
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

buba1340
Posty: 6
Rejestracja: 08 paź 2019, 20:45

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: buba1340 » 15 mar 2022, 23:18

Wysłałem Ci wiadomość na PW

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: Marek Krupa » 21 mar 2022, 15:23

Tablice odbierają, ale jak miałby przegląd i dorobiłbyś mu tablicę oraz na nr VIN opłacił ubezpieczenie, to rejestracja w PL jest czynnością administracyjną. Ale jakiś upierdliwy biały otok lubiący sprzęty z zachodniej granicy może mieć inne zdanie.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: adamigo » 21 mar 2022, 17:12

Uściślij por favor: dorobić "na kolanie" tablicę, a ubezpieczenie załatwić przez telefon z przyjaznym agentem, który może je wysłać zeskanowane mailem? Nie miałbym zadnych oporów szczerze mówiąc, tak tylko pytam. Choć co do finalnej rejestracji, to od razu na zabytek, nie mam czasu i ochoty co roku robić przeglądu na parę dni pobytu. No ale to wiadomo, osobna bajka już po przyjeździe.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: Marek Krupa » 30 mar 2022, 14:38

Nie podpalaj się z tą rejestracją na zabytek. Będziesz właścicielem, a konserwator będzie pytał lub oglądał w jakim jest stanie,. Czy planujesz remont? i będzie przypominał o obowiązku jego uzgodnienia. W przypadku złego stanu może wysłać maszynę do remontu w specjalistycznym zakładzie, który po remoncie wystawi Ci TAKĄ fakturę. Na żółte tablice oszuści wyciągają z firm ubezpieczeniowych mega odszkodowania, więc może okazać się, że zabytkiem będzie można jeździć tylko na złoty i to okazując wpisowe. Żółte blachy to tylko gdy brak papierów. Lepiej należeć do klubu i mieć sprzęt + 30 lat.

PIRATBHW
Posty: 39
Rejestracja: 07 cze 2021, 15:10
Lokalizacja: Żyrardów
Podziękował: 1 raz

Re: ITALSKI ZAKUP

Post autor: PIRATBHW » 04 kwie 2022, 20:48

Z tymi żółtymi to nie przesadzaj. Mam 14 motocykli na żółtych (fakt w stanie gabinetowym po pełnej odbudowie) i konserwator się ani razu nie upomniał o wizytację. Najstarszy stoi na żółtych od kilku lat.
P.s. na żółte rejestruje tylko dlatego że z uwagi na sporą ilość maszyn (23 szt) OC potrafi być sumarycznie sporym wydatkiem. No i wiadomo brak kwita trzeba jakoś ogarnąć.

ODPOWIEDZ