Ależ kajne lipa. Upalone zwłoki mam i chętnie je im udostępnię
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
moduł zapłonowy
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: moduł zapłonowy
U mnie cewka Densow 129700- przewod do fajki miedź cynkowana. Kabelek wkrecany. Był pomysł żeby wszystko o danym modelu gromadzić i brudnoręcy koledzy mieli swe źródła. To może od Florci zaczniemy.
Re: moduł zapłonowy
Słusznie prawisz. Trzeba to na bieżąco spisywać co w zamian czego można wstawić. Ja też tak staram się robić od samego początku.imola.i.inne pisze: ↑19 paź 2020, 20:16U mnie cewka Densow 129700- przewod do fajki miedź cynkowana. Kabelek wkrecany. Był pomysł żeby wszystko o danym modelu gromadzić i brudnoręcy koledzy mieli swe źródła. To może od Florci zaczniemy.
KoGutek jeździ na: MG Florida v65
Re: moduł zapłonowy
Ten w pełni programowalny kosztuje nawet więcej, bo ok 150 euro. Tylko on oferuje zupełnie co innego niż chiński zamiennik.KoGutek pisze: ↑18 paź 2020, 19:20Znam to. Jednak ceny i nich to około 500 zł za moduł. Moim zdaniem to jest przesada.Abu Omar pisze: ↑18 paź 2020, 18:00Czeska firma Ignitech, produkuje także w pełni programowalne moduły zapłonowe i
inny sprzęt do produkcji iskry zapłonowej.
www.ignitech.cz
Chińskie zamienniki sprzedają po dwa w kompletach w cenie około 150 zł. za zestaw.
http://bradthebikeboy.blogspot.com/2018 ... t-for.html
https://www.bikeboy.org/ducati2vignition.html
Podrzucam linki do raportów montażu do Dusi i kilka słów o montażu do dużego Gutka
Re: moduł zapłonowy
Świetne zamienniki modułów między innymi do MG robią w Elektronik Sachse MHP GmbH & Co. KG:
Wersja na wałek rozrządu
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... evada.html
Wersja na wał korbowy w postaci nakładki na alternator.
Bosch
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... nator.html
Saprisa
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... prisa.html
Szkoda, że trzeba mieć aż 300 Euro. Jednak być może warto takie coś zainstalować. Z info jakich uzyskałem od mechanika, który instaluje takie moduły wynika, że nie ma nic lepszego na rynku i te rozwiązanie jest znakomite pod względem technicznym i jakościowym w stosunku do ceny, oraz jest całkowicie niezawodne. No ale trochę trzeba wydać.
Poczytajcie sobie manuale:
Bosch
https://www.elektronik-sachse.de/manuals/Z01-B-en.pdf
Saprisa
https://www.elektronik-sachse.de/manuals/Z59-S-en.pdf
lub
For cam shaft diameter: 11mm, 12mm or 14mm
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -11-en.pdf
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -12-en.pdf
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -14-en.pdf
Wersja na wałek rozrządu
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... evada.html
Wersja na wał korbowy w postaci nakładki na alternator.
Bosch
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... nator.html
Saprisa
https://www.elektronik-sachse.de/shopsy ... prisa.html
Szkoda, że trzeba mieć aż 300 Euro. Jednak być może warto takie coś zainstalować. Z info jakich uzyskałem od mechanika, który instaluje takie moduły wynika, że nie ma nic lepszego na rynku i te rozwiązanie jest znakomite pod względem technicznym i jakościowym w stosunku do ceny, oraz jest całkowicie niezawodne. No ale trochę trzeba wydać.
Poczytajcie sobie manuale:
Bosch
https://www.elektronik-sachse.de/manuals/Z01-B-en.pdf
Saprisa
https://www.elektronik-sachse.de/manuals/Z59-S-en.pdf
lub
For cam shaft diameter: 11mm, 12mm or 14mm
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -11-en.pdf
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -12-en.pdf
https://www.elektronik-sachse.de/manual ... -14-en.pdf
KoGutek jeździ na: MG Florida v65
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: moduł zapłonowy
W UK już się klubowicze chwalili - oczywiście same laurki, ale w V50II tam jest taki przeskok wyprzedzenia który wielu ludziom nie podchdzi, więc sam jego zanik robi dobre wrażenie. ja wolę go mieć dalej, mi nie wadzi - a za 300 ojro to łuchuchu, gdzie ja dojadę. Do Mandello i nazad.
Zeskanuję i tu wrzucę, ale nie dziś.
Zeskanuję i tu wrzucę, ale nie dziś.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: moduł zapłonowy
Może najpierw należy, sprawdzić i wyczyścić wszystkie kostki , a na końcu szukać modułu. Styki Gucie mają bardzo fatalne bez zabezpieczeń wilgociowych, więc jest co robić. Większe obroty, mocniejszy sygnał, to zaskakuje.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: moduł zapłonowy
Stare tak mają że dziura w obrotach, jeżdżę nim jak sportem powyżej 3 tyś obrotów i jest git. 100km/h przy 5 tyś. Obr. Więc krzywdy nie ma i daje prąd