Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Wirnik alternatora.
- adamigo
- Posty: 1368
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 66 razy
Re: Wirnik alternatora.
Dzięki za linka,widziałem na niemieckim same wirniki,
sezon na ukończeniu,tak że nie ma napinki.
W ostateczności mam oryginalną Saprisę.
sezon na ukończeniu,tak że nie ma napinki.
W ostateczności mam oryginalną Saprisę.
- adamigo
- Posty: 1368
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 66 razy
Re: Wirnik alternatora.
Aaaa, uciekasz od niej. No to pamiętaj, że to są różne typy alternatora, więc do kompletu Boscha potrzebujesz także prostownika no i zapewne innego reglera. Co jest nie tak z Saprisą? Mam ją w tej składance na bazie Nevady i już widzę, że to jest bida, ale jakie dotąd środki zaradcze zastosowałeś i dlaczego zawiodły? Póki co uciekłem w główną żarówkę LED 18W, ale winiłem niskie obroty jako główną przyczynę słabego ładowania, bo mam bardzo długie przełożenia.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Wirnik alternatora.
W tej chwili jeżdżę na Boschu,z pożyczonym wirnikiem.
Taki był oryginalnie,przez 15 tyś. zero problemów,ładowanie książkowe,
regulator od Poloneza.
Saprisę kupiłem na zapas,za śmieszne pieniądze,regulator do niej też jest.
Taki był oryginalnie,przez 15 tyś. zero problemów,ładowanie książkowe,
regulator od Poloneza.
Saprisę kupiłem na zapas,za śmieszne pieniądze,regulator do niej też jest.