Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Zestaw naprawczy
Re: Zestaw naprawczy
Gdyby nie udało Ci się kupić ,a z częściami do V50 "krucho", to może regeneracja ? Sam nie korzystałem, ale kolega wysyłał pompy do regeneracji i z usługi był bardzo zadowolony. Nie znam adresu ,ale jak by co to mogę zapytać.
Re: Zestaw naprawczy
Tak,była regenerowana,konkretnie dorabiane uszczelnienia,działała miesiąc
i wczoraj przestała współpracować.
i wczoraj przestała współpracować.
Re: Zestaw naprawczy
Pedał zrobił się gumowy,skuteczność praktycznie zerowa,
w przewodzie zasilającym pojawiły się pęcherze powietrza.
Dodatkowo zacisk nie odpuszcza i blokuje koło.
Wycieków na zewnątrz nie stwierdzono
w przewodzie zasilającym pojawiły się pęcherze powietrza.
Dodatkowo zacisk nie odpuszcza i blokuje koło.
Wycieków na zewnątrz nie stwierdzono
- adamigo
- Posty: 1368
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 66 razy
Re: Zestaw naprawczy
OK - pedał gumowy się robi jak przepniesz pompę na układ klasyczny - na solo zacisk tylny. Znaczy, jeśli zgumiał, winiłbym zacisk(lub przewód!!!) a nie pompę. Na szybko, jeśli lubisz się bawić: zdejmij z tarczy i napompuj zacisk podejrzany(blokujący) i zacisk chodzący spod klamki tak, żeby się klocki niemal zeszły, odkręć oba z przewodu i zamień miejscami, skręć, rozepchnij klocki - to wypchnie niechciane powietrze poza pompę, załóż na tarcze i zobacz co się dzieje. Wszystkie trzy zaciski mają taką samą fi tłoka, więc rozkład sił hamowania się nie zmieni, aczkolwiek montaż tylnego zacisku na przodzie i vice versa uda się tylko na jedną śrubę, ale to starczy do prób na centralnej stopce. Albo sparciał przewód, albo ostatecZnie mini oring na łączeniu połówek zacisku - no oczywiście uszczelki na tłokach też mogą podpaść, zwłaszcza jeśli makina sprzed tam cyrka 83 i ma tłoki chromowane a nie kompozytowe, bo ten chrom potrafi nieźle zgnić.
Jeśli nie ma poprawy na łączonym układzie, wymień przewód hamulcowy - znów najpierw wypchnij pompowaniem tłoki, żeby je potem cofnąć celem zalania pustego przewodu. Osobiście miałem DWUKROTNIE sytuację, gdzie układ Brembo rocznik 2000 zahamował mi sam w czasie jazdy, bo jakiś farfocel w przewodzie podstawiał się jako rodzaj zaworu jednokierunkowego i praca przewodu na nierównościach podpompowywała zacisk aż do pełnego bloku i gleby. Raz był to przód, raz tył, na tym samym motocyklu.
Jeśli nie ma poprawy na łączonym układzie, wymień przewód hamulcowy - znów najpierw wypchnij pompowaniem tłoki, żeby je potem cofnąć celem zalania pustego przewodu. Osobiście miałem DWUKROTNIE sytuację, gdzie układ Brembo rocznik 2000 zahamował mi sam w czasie jazdy, bo jakiś farfocel w przewodzie podstawiał się jako rodzaj zaworu jednokierunkowego i praca przewodu na nierównościach podpompowywała zacisk aż do pełnego bloku i gleby. Raz był to przód, raz tył, na tym samym motocyklu.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Zestaw naprawczy
Problem rozwiązany,nabyłem pompę, h-ce brzytwa,
jedynie zacisk tylny nie odpuszcza do końca,chociaż tłoczki
pracują prawidłowo(lekko).
Podejrzanym jest przewód elastyczny.
jedynie zacisk tylny nie odpuszcza do końca,chociaż tłoczki
pracują prawidłowo(lekko).
Podejrzanym jest przewód elastyczny.