Wirnik alternatora.

cykor2
Posty: 22
Rejestracja: 05 lut 2018, 23:05

Wirnik alternatora.

Post autor: cykor2 » 28 paź 2018, 17:38

Jak w temacie,kupię wirnik alternatora Bosch.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 157
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Wirnik alternatora.

Post autor: adamigo » 28 paź 2018, 23:48

Jakbyś się zawiódł na polskich źródłach, szukaj na angielskim ibeju, przywiozę kiedyś, czy podeślę.
V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 157
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Wirnik alternatora.

Post autor: adamigo » 29 paź 2018, 21:18

V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

cykor2
Posty: 22
Rejestracja: 05 lut 2018, 23:05

Re: Wirnik alternatora.

Post autor: cykor2 » 29 paź 2018, 22:24

Dzięki za linka,widziałem na niemieckim same wirniki,
sezon na ukończeniu,tak że nie ma napinki.
W ostateczności mam oryginalną Saprisę.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 157
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15

Re: Wirnik alternatora.

Post autor: adamigo » 30 paź 2018, 01:09

Aaaa, uciekasz od niej. No to pamiętaj, że to są różne typy alternatora, więc do kompletu Boscha potrzebujesz także prostownika no i zapewne innego reglera. Co jest nie tak z Saprisą? Mam ją w tej składance na bazie Nevady i już widzę, że to jest bida, ale jakie dotąd środki zaradcze zastosowałeś i dlaczego zawiodły? Póki co uciekłem w główną żarówkę LED 18W, ale winiłem niskie obroty jako główną przyczynę słabego ładowania, bo mam bardzo długie przełożenia.
V35III, V50II, V50D, Nevadoid in statu nascendi.

cykor2
Posty: 22
Rejestracja: 05 lut 2018, 23:05

Re: Wirnik alternatora.

Post autor: cykor2 » 30 paź 2018, 07:11

W tej chwili jeżdżę na Boschu,z pożyczonym wirnikiem.
Taki był oryginalnie,przez 15 tyś. zero problemów,ładowanie książkowe,
regulator od Poloneza.
Saprisę kupiłem na zapas,za śmieszne pieniądze,regulator do niej też jest.

ODPOWIEDZ