Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie Moto Guzzi Nevada 750 z 2004 wersja gaźnikowa. Na króćcach między gaźnikami i głowicą są przewody podciśnienia. Czy muszą być zaśleione, może gdzieś podłączone. ( w innych moto jesed idzie do kranika podciśnieniowego a pozostałe są zaślepiont) tutaj są założone przewody i luźno puszczone pod gaźniki bez zaślepienia. Kranik zwykły przelewowy. Jak to powinno prawidłowo wyglądać? w serwisówce nic nie znalazłem.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
króciec ssący Nevada 750
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: króciec ssący Nevada 750
No coś tam ktoś z lekka zamącił. Przecież jeśli wężyki mają przelot wewnętrzny, to zasysają lewe powietrze i lipa z regulacji. Dmuchałeś w nie? Normalnie tam jest śruba-zaślepka - albo właśnie fifka, do założenia waku. Niby możnaby to połączyć razem czyli lewy z prawym, ale nie jestem pewien wyniku w związku z patatajną pracą tłoków .
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: króciec ssący Nevada 750
Według mojej wiedzy przewody podciśnienia do wakuometrów muszą być zaślepione i tyle ponieważ to otwory do regulacji podciśnienia więc jeżeli są otwarte to dupa blada. Co prawda mogę się mylić w przypadku MG ale w japońskich zawsze tak jest więc i tu zasada raczej ta sama. Kranik podciśnieniowy faktycznie jest zasilany podciśnieniem więc dochodzący do niego przewód jest uzasadniony. Przepraszam ale być może się wymądrzam..
Griso 1100 popychacz
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: króciec ssący Nevada 750
Na 100% powinny być zaślepione. Inaczej silnik bierze "lewe" powietrze. Swoją drogą dziwne że on w ogóle chodzi z takimi dziurami w króćcach ssących... .
Te wężyki aby na pewno są drożne ?
Może dyndają, ale je ktoś zatkał ?
Te wężyki aby na pewno są drożne ?
Może dyndają, ale je ktoś zatkał ?
V50 II, Galletto 192