Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

króciec ssący Nevada 750

lewy2909
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2024, 08:58

króciec ssący Nevada 750

Post autor: lewy2909 » 04 sty 2024, 09:05

Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie Moto Guzzi Nevada 750 z 2004 wersja gaźnikowa. Na króćcach między gaźnikami i głowicą są przewody podciśnienia. Czy muszą być zaśleione, może gdzieś podłączone. ( w innych moto jesed idzie do kranika podciśnieniowego a pozostałe są zaślepiont) tutaj są założone przewody i luźno puszczone pod gaźniki bez zaślepienia. Kranik zwykły przelewowy. Jak to powinno prawidłowo wyglądać? w serwisówce nic nie znalazłem.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: króciec ssący Nevada 750

Post autor: adamigo » 04 sty 2024, 22:29

No coś tam ktoś z lekka zamącił. Przecież jeśli wężyki mają przelot wewnętrzny, to zasysają lewe powietrze i lipa z regulacji. Dmuchałeś w nie? Normalnie tam jest śruba-zaślepka - albo właśnie fifka, do założenia waku. Niby możnaby to połączyć razem czyli lewy z prawym, ale nie jestem pewien wyniku w związku z patatajną pracą tłoków .
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Hubi
Posty: 105
Rejestracja: 01 paź 2019, 16:08
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: króciec ssący Nevada 750

Post autor: Hubi » 05 sty 2024, 21:26

Według mojej wiedzy przewody podciśnienia do wakuometrów muszą być zaślepione i tyle ponieważ to otwory do regulacji podciśnienia więc jeżeli są otwarte to dupa blada. Co prawda mogę się mylić w przypadku MG ale w japońskich zawsze tak jest więc i tu zasada raczej ta sama😊. Kranik podciśnieniowy faktycznie jest zasilany podciśnieniem więc dochodzący do niego przewód jest uzasadniony. Przepraszam ale być może się wymądrzam..
Griso 1100 popychacz

Awatar użytkownika
Sello
Posty: 339
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
Lokalizacja: Wagowo
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: króciec ssący Nevada 750

Post autor: Sello » 06 sty 2024, 12:42

Na 100% powinny być zaślepione. Inaczej silnik bierze "lewe" powietrze. Swoją drogą dziwne że on w ogóle chodzi z takimi dziurami w króćcach ssących... :o :o :o .
Te wężyki aby na pewno są drożne ???
Może dyndają, ale je ktoś zatkał ???
V50 II, Galletto 192

ODPOWIEDZ