Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Jak odpalają Wasze Gutki
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
W korpusach przepustnic. Przy ustawianiu zamykasz bajpasy wkrecając śruby i po uruchomieniu odkręcasz tylko tą śrubę w tej przepustnicy w której jest większe podciśnienie i tylko tą wyrównujesz podciśnienia. Za parę tygodni sam to będę robił po raz pierwszy wic wtedy dopiero mogę to bardziej obrazowo opisać.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
Jasne. Zimowy przegląd będę zaczynał od demontażu wahacza i smarowania ( mam nadzieję że tylko smarowania) łożyskowania wahacza i łożysk kiwaka.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
Drążę temat bo jestem ciekaw i chciałbym wreszcie to porządnie ustawić
Griso 1100 popychacz
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
Tak . To zaślepka do podłączenia waku. Śrubka M6. Pamiętaj aby tych zderzakowych śrub przepustnicy nie ruszać.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
Stop, stop przed synchronizacją należy sprawdzić czy nie ma luzu na plastikowych końcówkach łącznika przepustnic. Jak będzie to należy je wymieniać.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
Pasują od Volvo nr 946703- gwint prawy i lewy 946704. Śruby bocznikowego powietrza na przepustnicach ( płaski śrubokręt od dołu dokręcone do końc). Po zapaleniu przy 3 tyś. obr/ min silnika poziomą śrubą po lewej stronie ustawiasz tak uchylanie przepustnic , żeby podciśnienia były jednakowe. Na biegu jałowym regulujesz podciśnienie tylko 1 śrubą powietrza bocznikowego.