Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V50 II

Awatar użytkownika
Sello
Posty: 339
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
Lokalizacja: Wagowo
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

V50 II

Post autor: Sello » 05 paź 2023, 22:48

Galletto w trakcie renowacji, a czymś jeździć trzeba ...
Chociaż "kogucikiem" po renowacji to raczej tylko na zloty zabytków ...
Więc przydałoby się coś "na co dzień" rad12
No i jest. Nowy kóń w stajni rad6
V50 II - 1979
20231005_201123.jpg
20231005_201123.jpg (239.44 KiB) Przejrzano 1881 razy
V50 II, Galletto 192

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V50 II

Post autor: adamigo » 06 paź 2023, 11:22

Łaaaał, Sello, a toś zaniżył tu średnią wieku:) podoba mnie się, ta czerwień zbyt pedalska, takiej nie było w oryginale, ale poza tym trudno się do czegoś przyczepić, dwójka jak ta lala! Nawet przedniego hebla w wersji "zaufaj mi" zasmakujesz:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Fudo
Posty: 132
Rejestracja: 06 paź 2020, 13:21
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: V50 II

Post autor: Fudo » 06 paź 2023, 13:36

Petarda :o , też bym ujeżdżał. Skąd takie cudo ?
Breva 750

Awatar użytkownika
Sello
Posty: 339
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
Lokalizacja: Wagowo
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: V50 II

Post autor: Sello » 07 paź 2023, 23:44

Ale żeby od razu pedalska .... placz1
W świetle dziennym nie jest taka oczojebna.
Przy okazji poszukuje kalkomani tych paseczków co powinny być na zbiorniku i boczkach.
A zanabyta prawie z piernikowego grodu.
V50 II, Galletto 192

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V50 II

Post autor: adamigo » 08 paź 2023, 19:52

Paseczki były proste, to sobie sam z rolki nakleisz. Proponuję jaskrawozielone, hi-vis, będziesz miał motor służb drogowych, do zatrzymania ruchu ulicznego z okazji zlotowej parady w sam raz:> Dziś widziałem mały włoski wóz strażacki przerobiony na dostawę pizzy, podążaj tą ścieżką:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Pabl0
Posty: 24
Rejestracja: 17 lis 2021, 14:55
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: V50 II

Post autor: Pabl0 » 26 paź 2023, 10:53

No ładne cacko!
Chciałbym przejechać się dla porównania "normalaną " V50. Przekonać się jaka jest różnica do V50 NATO :)
Moto Guzzi V50 NATO
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V50 II

Post autor: adamigo » 26 paź 2023, 16:25

Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V50 II

Post autor: adamigo » 26 paź 2023, 19:44

He he, oto jaka perła się dziś na ibeju objawiła, z podobnego levelu sam zaczynałem 15 lat temu:

https://www.ebay.co.uk/itm/305227955087 ... name=11021
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Pabl0
Posty: 24
Rejestracja: 17 lis 2021, 14:55
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: V50 II

Post autor: Pabl0 » 27 paź 2023, 10:20

adamigo pisze:
26 paź 2023, 16:25
Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
Nie mam platyn, mam zapłon Sachse, ustawiony na 1. zworkę.Przy 90 km/h mam 4000 obr/min.
Jeśli chodzi o hamulce, to mam zintegrowane, jak hamuje nożnym to hamuje tył i przód (chyba jedną tarczą) jednocześnie.
I muszę przyznać ,że są naprawdę skuteczne.
Załączniki
380513314_1375557626696468_6326842292845575028_n.jpg
380513314_1375557626696468_6326842292845575028_n.jpg (64.78 KiB) Przejrzano 1367 razy
Moto Guzzi V50 NATO
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V50 II

Post autor: adamigo » 27 paź 2023, 10:40

Uuu, to nie jest tanie pudełko. I jeszcze o nim złego słowa nie słyszałem.
A hamulce masz takie jak trzeba, łączony robi całą robotę a ręczny, w zależności od wersji, też coś robi albo nadaje się co najwyżej do utrzymania motoru w jednym miejscu na czerwonym świetle...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ODPOWIEDZ