Strona 1 z 2

V50 II

: 05 paź 2023, 22:48
autor: Sello
Galletto w trakcie renowacji, a czymś jeździć trzeba ...
Chociaż "kogucikiem" po renowacji to raczej tylko na zloty zabytków ...
Więc przydałoby się coś "na co dzień" rad12
No i jest. Nowy kóń w stajni rad6
V50 II - 1979
20231005_201123.jpg
20231005_201123.jpg (239.44 KiB) Przejrzano 2035 razy

Re: V50 II

: 06 paź 2023, 11:22
autor: adamigo
Łaaaał, Sello, a toś zaniżył tu średnią wieku:) podoba mnie się, ta czerwień zbyt pedalska, takiej nie było w oryginale, ale poza tym trudno się do czegoś przyczepić, dwójka jak ta lala! Nawet przedniego hebla w wersji "zaufaj mi" zasmakujesz:)

Re: V50 II

: 06 paź 2023, 13:36
autor: Fudo
Petarda :o , też bym ujeżdżał. Skąd takie cudo ?

Re: V50 II

: 07 paź 2023, 23:44
autor: Sello
Ale żeby od razu pedalska .... placz1
W świetle dziennym nie jest taka oczojebna.
Przy okazji poszukuje kalkomani tych paseczków co powinny być na zbiorniku i boczkach.
A zanabyta prawie z piernikowego grodu.

Re: V50 II

: 08 paź 2023, 19:52
autor: adamigo
Paseczki były proste, to sobie sam z rolki nakleisz. Proponuję jaskrawozielone, hi-vis, będziesz miał motor służb drogowych, do zatrzymania ruchu ulicznego z okazji zlotowej parady w sam raz:> Dziś widziałem mały włoski wóz strażacki przerobiony na dostawę pizzy, podążaj tą ścieżką:>

Re: V50 II

: 26 paź 2023, 10:53
autor: Pabl0
No ładne cacko!
Chciałbym przejechać się dla porównania "normalaną " V50. Przekonać się jaka jest różnica do V50 NATO :)

Re: V50 II

: 26 paź 2023, 16:25
autor: adamigo
Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)

Re: V50 II

: 26 paź 2023, 19:44
autor: adamigo
He he, oto jaka perła się dziś na ibeju objawiła, z podobnego levelu sam zaczynałem 15 lat temu:

https://www.ebay.co.uk/itm/305227955087 ... name=11021

Re: V50 II

: 27 paź 2023, 10:20
autor: Pabl0
adamigo pisze:
26 paź 2023, 16:25
Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
Nie mam platyn, mam zapłon Sachse, ustawiony na 1. zworkę.Przy 90 km/h mam 4000 obr/min.
Jeśli chodzi o hamulce, to mam zintegrowane, jak hamuje nożnym to hamuje tył i przód (chyba jedną tarczą) jednocześnie.
I muszę przyznać ,że są naprawdę skuteczne.

Re: V50 II

: 27 paź 2023, 10:40
autor: adamigo
Uuu, to nie jest tanie pudełko. I jeszcze o nim złego słowa nie słyszałem.
A hamulce masz takie jak trzeba, łączony robi całą robotę a ręczny, w zależności od wersji, też coś robi albo nadaje się co najwyżej do utrzymania motoru w jednym miejscu na czerwonym świetle...