Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Palywo
Re: Palywo
Ja do triala leje to: https://warter.pro/
12pln za litr - ale silnik ma ZERO nagaru. zero.
Domyslam się, że tam jest zero biokomponentów również. Będę zalewał to na zimę do moich 4T również - chyba, że może Adam przeanalizuje kartę produktu i stwierdzi, że to się nie nadaje? :-)
12pln za litr - ale silnik ma ZERO nagaru. zero.
Domyslam się, że tam jest zero biokomponentów również. Będę zalewał to na zimę do moich 4T również - chyba, że może Adam przeanalizuje kartę produktu i stwierdzi, że to się nie nadaje? :-)
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Palywo
To jest ciekawa oferta gdy ktoś jeździ okazyjnie - można nawet polatać na standardowej, a potem to spuścić, zalać Pro na koniec i polatać jeszcze troszku - i weg, na zimę makina gotowa. Ale ja tu nie o tym, temat żyje na innych forach, więc przeklejam:
Another link Moto Continental:
http://motocontinental.blogspot.com/201 ... line.html
not compatible but I am sure the main dealers can verify if you asked them:
MOTO GUZZI
V7 Classic: Before chassis ZGULW0001BM115002
V7 Cafè: Before chassis ZGULWA006BM112067
V7 Racer: Before chassis ZGULWB00XBM100722
California 1100: other than chassis ZGUKDE, ZGUKDG, ZGUKDH, ZGUKDL, ZGUKDM
Breva: 750
Griso 850: Before chassis ZGULSB0016M111528
Griso 1100: Before chassis ZGULS00017M1133321
Griso 1200: Before chassis ZGULSE - ZGULSG
Another link Moto Continental:
http://motocontinental.blogspot.com/201 ... line.html
not compatible but I am sure the main dealers can verify if you asked them:
MOTO GUZZI
V7 Classic: Before chassis ZGULW0001BM115002
V7 Cafè: Before chassis ZGULWA006BM112067
V7 Racer: Before chassis ZGULWB00XBM100722
California 1100: other than chassis ZGUKDE, ZGUKDG, ZGUKDH, ZGUKDL, ZGUKDM
Breva: 750
Griso 850: Before chassis ZGULSB0016M111528
Griso 1100: Before chassis ZGULS00017M1133321
Griso 1200: Before chassis ZGULSE - ZGULSG
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Palywo
Roczny lakier akrylowy , paliwo pod korek I 8 godzin na słońcu. Dopadł mnie prawie zawał, bo za 3 dni był zlot AWO
- Załączniki
-
- 20230712_172558_resized.jpg (127.65 KiB) Przejrzano 5025 razy
-
- 20230712_164819_resized.jpg (141.1 KiB) Przejrzano 5025 razy
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Palywo
Niestety lakieru z epoki piecowego już brak. Położyłem więc akryl, a paski malowałem pędzelkim. Może klar byłby odporniejsi. Niestety z pełnego baku na gorącu coś musiało wyciekać. A przy wlewie po obwodzie jest rowek.
Re: Palywo
Sorry aler to chyba plakatówka była. Akryl położony na podkład nie reaguje w taki sposób na paliwo.
Re: Palywo
Problem został rozwiązany dawno,dawno temu,niestety kosztem zdrowia:trzeba osobiście mieszać.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Palywo
Jak będzie kilka kropel z pistoletu to spoko. Zobacz jak obecna benzynka drażni ręce i jak wsuwa aluminium. O mieszance z olejem lepiej nie pisać. Jedno jest pewne, że już nie będę tankował pod korek.