Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Falcone Nuovo
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Falcone Nuovo
Tylko kompleksowa diagnostyka czyli regulacja luzów zaworowych i pomiar ciśnienia sprężania. Objaw na uszkodzony układ biegu jałowego lub niski stan paliwa. Podnieś stan o 1 mm i co będzie. Nieużywany gaźnik może mieć zatkane kanały b. j. Więc moczenie w nafcie i ultradźwięki. Testując zapal i wykręcaj śrubę składu co 1 obrót może zaskoczy.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Falcone Nuovo
Delikatnie, miedzianym drucikiem sprawdź drożność wylotu tych małych otworków w gardzieli gaźnika.
Re: Falcone Nuovo
Z tych rad już wszystkie zrealizowałem , zostało mi tylko mycie ultradźwiękami. Dzisiaj trochę jeździłem i ogólnie jest tak, że jak zamykam ssanie to gaśnie.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Falcone Nuovo
Bieg jałowym, to małe kanaliki i wieksza możliwość zatkania. Nie wysyłaj przypadkiem do reklamowanego zakładu naprawiającego gaźniki, bo tyle się ukopałem sprzętów po tym pięknym szkiełkowaniu, że szkoda gadać.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Falcone Nuovo
Kanaliki drożne, dmuchane wszystkim, zaczynając od płynu wd 40, kończąc na kompresorze 8 atm. Co do dysz, to nawet na za małej powinien działać, ale obawiam się, że dysze są OK, na mój gust, gaźnik w 100% był zamontowany 10 tys km temu w fabryce.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Falcone Nuovo
Jak dysza będzie za mała to nie będzie chodził. A czy na ssaniu dobrze ciągnie podczas jazdy? Czy układ główny pracuje poprawnie? Czy na ssaniu kopci na czarno?
Re: Falcone Nuovo
OK, tylko dlaczego miałbym mieć nieoryginalną dyszę, skoro motocykl ma 10 tys km? Głowna dysza też pracuje źle, jak nie ma ssania. Czyli niby niski poziom. Ale poziom podnosiłem, z bólem serca, bo gaźnik jest dziewica . Wiem, to wszystko jest problem kwadratury koła.
Re: Falcone Nuovo
A paliwo,kolego,paliwo.Z którego roku ten silnik,paliwo ołowiowe?Z dyszami to jest tak,że nie sprawdzisz powiękrzenia otworu przelotu jak nie porównasz z Nieużywanym oryginałem.Moję dysze również wyglądały super tylko jak odżałowałem parę zł i kupiłam nieużywane nowe,porównałem otwory stożkową igłą to wykazały różnice.Zobaczysz ile niewinna benzyna potrafi wypłukać.Nigdy nie ufaj przebiegowi na liczniku.Jednocylindrowa pięćsetka potrafi nakulać.