Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Falcone Nuovo

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: Marek Krupa » 09 mar 2023, 18:51

Tylko kompleksowa diagnostyka czyli regulacja luzów zaworowych i pomiar ciśnienia sprężania. Objaw na uszkodzony układ biegu jałowego lub niski stan paliwa. Podnieś stan o 1 mm i co będzie. Nieużywany gaźnik może mieć zatkane kanały b. j. Więc moczenie w nafcie i ultradźwięki. Testując zapal i wykręcaj śrubę składu co 1 obrót może zaskoczy.

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: Marek Krupa » 09 mar 2023, 19:02

Delikatnie, miedzianym drucikiem sprawdź drożność wylotu tych małych otworków w gardzieli gaźnika.

suchy
Posty: 45
Rejestracja: 09 lis 2022, 18:23
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Falcone Nuovo

Post autor: suchy » 09 mar 2023, 19:14

Z tych rad już wszystkie zrealizowałem , zostało mi tylko mycie ultradźwiękami. Dzisiaj trochę jeździłem i ogólnie jest tak, że jak zamykam ssanie to gaśnie.

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: Marek Krupa » 09 mar 2023, 21:21

Bieg jałowym, to małe kanaliki i wieksza możliwość zatkania. Nie wysyłaj przypadkiem do reklamowanego zakładu naprawiającego gaźniki, bo tyle się ukopałem sprzętów po tym pięknym szkiełkowaniu, że szkoda gadać.

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: Marek Krupa » 09 mar 2023, 21:24

A może podpasuje mu większą dyszę biegu jałowego.

suchy
Posty: 45
Rejestracja: 09 lis 2022, 18:23
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Falcone Nuovo

Post autor: suchy » 09 mar 2023, 22:41

Kanaliki drożne, dmuchane wszystkim, zaczynając od płynu wd 40, kończąc na kompresorze 8 atm. Co do dysz, to nawet na za małej powinien działać, ale obawiam się, że dysze są OK, na mój gust, gaźnik w 100% był zamontowany 10 tys km temu w fabryce.

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: Marek Krupa » 09 mar 2023, 23:27

Jak dysza będzie za mała to nie będzie chodził. A czy na ssaniu dobrze ciągnie podczas jazdy? Czy układ główny pracuje poprawnie? Czy na ssaniu kopci na czarno?

suchy
Posty: 45
Rejestracja: 09 lis 2022, 18:23
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Falcone Nuovo

Post autor: suchy » 10 mar 2023, 06:10

OK, tylko dlaczego miałbym mieć nieoryginalną dyszę, skoro motocykl ma 10 tys km? Głowna dysza też pracuje źle, jak nie ma ssania. Czyli niby niski poziom. Ale poziom podnosiłem, z bólem serca, bo gaźnik jest dziewica . Wiem, to wszystko jest problem kwadratury koła.

aquila2
Posty: 70
Rejestracja: 10 lut 2018, 04:35
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: aquila2 » 10 mar 2023, 07:54

A paliwo,kolego,paliwo.Z którego roku ten silnik,paliwo ołowiowe?Z dyszami to jest tak,że nie sprawdzisz powiękrzenia otworu przelotu jak nie porównasz z Nieużywanym oryginałem.Moję dysze również wyglądały super tylko jak odżałowałem parę zł i kupiłam nieużywane nowe,porównałem otwory stożkową igłą to wykazały różnice.Zobaczysz ile niewinna benzyna potrafi wypłukać.Nigdy nie ufaj przebiegowi na liczniku.Jednocylindrowa pięćsetka potrafi nakulać.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1374
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Falcone Nuovo

Post autor: adamigo » 10 mar 2023, 09:34

Jako ujeżdżacz dwucylindrowej pięćsetki czuję się sprowokowany do riposty.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ODPOWIEDZ