Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Adamingo walcz
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Adamingo walcz
No sie lata codziennie teraz . Wyrychtowałem sobie Canyona, tam bak na tyle wąski, że jakoś go obejmuję kolanami i ścięgna nie trzeszczą. NTX dał mi nauczkę, to póki co stoi i czeka na swoją kolej. Za tydzień zlot motocykli bloku wschodniego, ale ze 200km stąd, więc jeszcze nie wiem, czy się odważę na taką trasę. I zresztą: nie zobaczę tam żadnej sensacji, jedynie ludzie, tam będą ludzie co umieją w kolejności wszystkie cztery suwy wymienić. Nawet jak przyjadą na Jawie.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Adamingo walcz
Ja jutro wpadnę na 2- 3 godziny na zlot SHL do Włoszczowy Mam obowiązek, bo po Komarze 3, oczywiście najszybszym bo wiśniowym kolejna była SHL WIATR W2 -piękny ognisty motór niestety trochę plastelinowy. Zawsze coś ciekawego może się pojawi. Tak jak kiedyś była chyba jedyna w PL SHL produkcji indyjskiej. Oni kupili od nas licencje na C 330, C 360, SHL. , Junaka i OSĘ. Chyba SHL była dobra bo po dołożeniu 4 biegu i CDI dopiero kilka lat temu zakończyli jej produkcję.